ویرگول
ورودثبت نام
Poetic Ipek
Poetic Ipek
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

سلام من poetic ipek هستم

به نام خدای پروانه ها?✨

سلام من poetic ipek، یک انسان معمولی‌ام با ذهنی پر از پیچیدگی و دلی پر از پروانه.
زیر این آسمون نیلی با روزمره ها سر میکنم و در تلاش برای فهمیدن حقیقت زندگی‌ام. این تلاش رو با شکافتن روزمرگی ها شروع کردم. به نتایج جالبی رسیدم ولی فقط در ذهن خودم.
تا اینکه استادی به من گفتن" افکارت رو بنویس و مغزت رو خالی کن تا دیدت واضح و ذهنت مرتب شه."
این حرف استاد من رو به نویسندگی و وبلاگ نویسی مشتاق تر کرد.
هنر نویسندگی، مثل باقی هنرها با علاقه و مهارت شکوفا میشه. در این مسیر، مهارتم در علم قلم رو همراه با به اشتراک گذاشتن تجربه ها و فرضیه هام درمورد حقیقت زندگی، تقویت میکنم.
مایه ی خوشحالی منه اگر شما دوستان عزیز بتونید در این مسیر به من کمک کنید.

دوستدار شما: "poetic ipek"

".Let your words take flight with the beauty of a poetic butterfly"
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید