ویرگول
ورودثبت نام
لحظات خوب با پوریا
لحظات خوب با پوریا
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

درآمد از ارزدیجیتال بدون سرمایه گذاری

https://youtu.be/OZaxWEQTCIk


یک سال پیش بود که در جمعی دوستانه بودم و این سوال پرسیده شد : مگه میشه از ارزدیجیتال بدون سرمایه گذاری هم پول درآورد ؟
سوالی که به شدت ذهنم رو درگیر کرده بود.
من شروع کردم به سرچ کردن راجع راه های درآمدزایی بدون سرمایه گذاری و به اول به پست یک سایت هاستینگ خوردم که وقتی بازدید کننده می آوردی داخل سایت بهش تبلیغ نشون میداد و درصدی از اون پول رو به ناشر میداد که البته قابلیت برداشت به رمزارز مهیا بود.

وبسایت هاستینگ رایگان همراه با درآمدزایی و قابلیت برداشت به ارزدیجیتال ( بیتکوین و اتریوم)
وبسایت هاستینگ رایگان همراه با درآمدزایی و قابلیت برداشت به ارزدیجیتال ( بیتکوین و اتریوم)

تنها چیزی باقی مونده بود بیننده بود, که من حدود 4 ماه بود تونسته بودم با معرفی فیلم و سریال توی تلگرام و گذاشتن لینک دانلود مستقیم قابل دانلود از کشور های خارجی حدود 9 هزار نفر رو جمع کنم که خودش یک
داستانی دیگه است در پستی دیگه...

البته که بعد از حدود 2 ماه تلاش فقط به و تعداد زیادی دانلود فقط به درآمد 50 سنتی رسیدم که خب اصلا رضایت بخش نبود

درآمد من بعد از دو ماه
درآمد من بعد از دو ماه

شاید این دو ماه رو هر کسی یه شکست کامل تلقی کنه ولی برای من بهونه ای بود برای جست و جوی بیشتر و
تلاش سخت تر...
بعد از اون چنل تلگرامم رو تغییر کاربری دادم چون کپی رایت استراک گرفتم ولی خب نا امید نبودم میدونستم قرار نیست چنل ماندگاری باشه
توی سرچ هام به کلمه ی ایردراپ برخورد کردم که خب ذهنیت من در رابطه با درآمد از رمزارز هارو برای همیشه تغییر داد.

ایردراپ در فارسی به معنای از هوا افتاده میباشد
ایردراپ در فارسی به معنای از هوا افتاده میباشد


به طور کلی ایردراپ (Airdrop) یک روش بازاریابی از سمت شرکت های استارت آپی ارزدیجیتال هستش که بتونن کوین یا توکن اختصاصیشون رو بین مردم پخش کنن که بدون پولی و فقط در ازای فعالیت های کوچک مانند عضویت در اجتماعات مجازیشون تا ازش استفاده بشه و اعتبارشون در دیدگاه عمومی بالا بره به صحبت های مایک کیسی توجه کنید :

صحبت های مایک کیسی رئیس هیئت مشاوره Coin Desk
صحبت های مایک کیسی رئیس هیئت مشاوره Coin Desk


یک ارز اگر در معرض استفاده گسترده نباشه هیچه و این اتفاق فقط زمانی می افته که مردم برای منظوری ازش استفاده کنن.
با ایردراپ ها میتونید به درآمد خوبی برسید و از نظر زمانی خیلی هم وقت گیر نیست زمانی که شما همه چیز رو مهیا کردید دیگه نیاز نیست به تنظیمات دست بزنید.
اولین کاری که نیاز است انجام بدید دانلود کردن کیف پول دیجیتال هستش

که من این 2 کیف پول رو پیشنهاد میکنم و توضیحات بیشتر در ویدیو موجود است
و بعد از این که کیف پول تون رو نصب کردید با سرچ کردن یا عضویت در کانال های معرفی ایردراپ معتبر مثل چنل یوتوب من میتونید از اون ها به صورت مستمر با خبر بشید و قدم به قدم دست به دریافتش بزنیم.

یکی از آخرین ایردراپ هایی که معرفی کردم ایلان بود که در صرافی های معتبر لیست شده و میتونید با چند دقیقه فعالیت و چند روز صبر 10 دلار درآمد کسب کنید و حتی بیشتر در ویدیو قدم به قدم شما رو پیش میبرم به دریافت این ایردراپ.

برای مشاهده ویدیو ایردراپ ایلان در یوتوب با فیلترشکن کلیک کنید.

فرصت دریافت ایردراپ محدود میابشد پس سریع اقدام کنید.

اگر فکر میکنید این مقاله بدرد افرادی که میشناسید میخوره باهاش به اشتراک بزاریدش شاید گره ای باز شد... ممنونم خدانگدارتون.





درآمد دلاریارزدیجیتالایردراپرمزارزایردراپ معتبر
هرچیزی که برای شروع کردن نیاز داری توی دنیای رمزارز هارو من بهت میگم آدما دو دسته ان یا سرمایه دارن یا ندارن من برای جفتشون راه حل دارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید