ویرگول
ورودثبت نام
لحظات خوب با پوریا
لحظات خوب با پوریا
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

مقایسه بهترین صرافی ارزدیجیتال 1400برای ایرانی ها

https://www.youtube.com/watch?v=WHF60J4TFaQ&t=3s




در این مقاله قصد دارم 3 صرافی ایرانی رو باهم مقایسه کنم و 1 صرافی خارجی مناسب برای اسفاده داخل ایران رو معرفی کنم و این مقاله قراره به این سوالات پاسخ بده :

  • چرا باید داخل صرافی ایرانی و خارجی حساب داشته باشم ؟
  • چطور میتونم یه صرافی خوب رو تشخیص بدم ؟
  • معیار های یه صرافی خوب چیه ؟
  • چطور ثبت نام کنم توی صرافی ها ؟

اول از همه چرا باید هم صرافی خارجی داشته باشم ایرانی؟

تا زمانی که تحریم های ایران باقیست ما نمیتونیم مستقیم با صرافی های خارجی کار کنیم و اکثر صرافی ها بخاطر قوانین آمریکا ایرانی ها رو راه نمیدن

استفاده از صرافی کوین بیس در ایران قانونی نیست
استفاده از صرافی کوین بیس در ایران قانونی نیست
صرافی بایننس به ایرانی ها خدمات نمیده
صرافی بایننس به ایرانی ها خدمات نمیده

البته راه هایی مثل خرید IP ثابت هست که میتونید در این سایت ها فعالیت کنید ولی بازم نمیتونید احراز هویت کنید پس من پیشنهاد نمیکنم این کارو بکنید البته صرافی که من در آخر این پست معرفی میکنم بدون احراز هویت و بدون فیلترشکن میتونید داخلش فعالیت کنید و تنها محدودیتی هم که داره برداشتتون محدود میشه به روزانه 5 بیت کوین

معیار های یک صرافی خوب رو من براتون ذکر میکنم :

مهم ترین معیارهای صرافی ارزدیجیتال
مهم ترین معیارهای صرافی ارزدیجیتال


بریم که 3 تا صرافی ایرانی رو بر طبق این معیار ها بسنجیم

صرافی نوبیتکس

صفحه خانه صرافی نوبیتکس
صفحه خانه صرافی نوبیتکس

نام این صرافی از کلمات نو به معنی جدید و بیت به اختصار بیتکوین و اکس به اختصار Exchange یا همون صرافی گرفته شده که از سال 1396 فعالیت داره از مزایا این صرافی سرعت پاسخگویی بالا و تعداد زیاد کاربر های اون است که بالای 160 هزار تا میباشد و از معایب صرافی حداقل برداشت بالاست که 300 هزار تومان است و احراز هویت سخت و طولانی اون هست و قبلا فقط 25 رمزارز را لیست کرده بود ولی جدیدا به لیست خود اضافه کرده است.


جدول معیار های صرافی نوبیتکس رو میبینیم

مزایا و معایب های نوبیتکس
مزایا و معایب های نوبیتکس

برای ثبت نام در صرافی نوبیتکس روی این لینک کلیک کنید تا از 15% تخفیف در کارمزد بهره مند بشید:

ثبت نام در نوبیتکس

صرافی بیت پین

صفحه اصلی صرافی بیت پین
صفحه اصلی صرافی بیت پین

صرافی بیت پین یک صرافی نو پا است ولی این نو بودن این فرصت رو بهش داده تا مشکلات رقبا خود رو شناسایی کنه و بجاش راه حل ارائه بده صرافی بیت پین از محصولات شرکت معتبر دانش بنیان ثنا ایمن مبادله است که در زمینه فین تک و آی تی فعالیت داره, از مزایا این صرافی کارمزد پایین اون هست و احراز هویت آسانی که داره و البته صرافی جذابش رو هم نمیشه بهش اشاره نکرد و از معایب بخوام بگم حداقل برداشت 100 هزار تومان هستش که 3 دلاره خودش

جدول معیار های صرافی بیت پین رو میبینیم

معیار های بیت پین
معیار های بیت پین

برای ثبت نام در بیت پین روی لینک زیر کلیک کنید تا از 15% تخفیف کارمزد بهره مند بشید:

ثبت نام در بیت پین

صرافی والکس

صفحه اصلی صرافی والکس
صفحه اصلی صرافی والکس


صرافی والکس از کار های دانشجو های دانشگاه شریف هستش و به ادعا خودش بالای 80 هزار کاربر داره که نشونه خوبیه و خدمات نسبتا خوبی ارائه میده ولی اپیکشن گوشی نداره و کارمزد بالایی نسبت به دیگر صرافی ها داره

جدول معیار های صرافی والکس رو میبینیم

معیار های صرافی والکس
معیار های صرافی والکس


برای ثبت نام در والکس روی لینک زیر کلیک کنید تا از 15% تخفیف کارمزد بهره مند بشید:

ثبت نام در صرافی والکس

صرافی پیشنهادی من

من صرافی بیت پین رو برنده این مقایسه میدونم و به شما پیشنهاد میکنم در اون ثبت نام و احراز هویت کنید و اگر با لینک زیر این کار رو انجام بدید 15% تخفیف در کارمزد خواهید گرفت.

ثبت نام در بیت پین با 15% تخفیف کارمزد

اگه هم بلد نیستید ثبت نام کنید من در ویدیو بالا قدم به قدم آموزش ثبت نام و احراز هویت در بیت پین رو دادم از دستش ندید.

بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها

صفحه اصلی صرافی KuCoin
صفحه اصلی صرافی KuCoin


صرافی خارجی که من براتون انتخاب کردم KuCoin هستش که بدون احراز هویت و فیلتر شکن میتونید داخلش کار کنید کارمزد فوق العاده پایینی داره و از تمام لیست معیار هایی که بالا ذکر کردم بهره منده

محدودیت صرافی KuCoin بدون احراز هویت برداشت روزانه 5 بیتکوین
محدودیت صرافی KuCoin بدون احراز هویت برداشت روزانه 5 بیتکوین

ثبت نام در KuCoin فوق العاده راحته فقط مطمئن بشید که با ایمیل ثبت نام میکنید

لینک ثبت نام در KuCoin رو براتون میزارم با این لینک اگه ثبت نام کنید از 15% تخفیف در کارمزد بهره مند خواهید شد :

ثبت نام در KuCoin

کلام آخر

صرافی های ارزدیجیتال هر روز مجبور هستند طبق قوانین کشوری که درش احداث شدن سیاست های خود رو تغییر دهند مطمئن بشید که اخبار هر صرافی که در اون حساب کاربری میسازید رو دنبال کنید

اگه فکر میکنی این محتوا به کار کسی که میشناسی میاد باهاش به اشتراک بزارش ممنون.

بهترین صرافی ارزدیجیتال 1400بهترین صرافی برای ایرانیصرافی بیت پین معتبرهصرافی ایرانی خوبصرافی خارجی برای ایرانی ها
هرچیزی که برای شروع کردن نیاز داری توی دنیای رمزارز هارو من بهت میگم آدما دو دسته ان یا سرمایه دارن یا ندارن من برای جفتشون راه حل دارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید