ویرگول
ورودثبت نام
عبدالواحید احمدی
عبدالواحید احمدی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

میخواهم بغلت کنم ????

کاش میتونستم محکم بغلت کنم و
همه دردات ، غصه هات ، حال بدیات ، مشکلاتت رو
از روحت بیرون بکشم ، بریزم تو خودم 
بجای تو من درد بکشم ، بجای تو من غصه بخورم ، بجای تو من حالم بد باشه ، بجای تو من مشکلات رو به دوش بکشم
اصن همه ناراحتیات واسه من. 

سخت ترین نوع رابطه هم لانگ دیستنسه؛ نه میتونی بغلش کنی ، نه میتونی دستاشو بگیری ، حتی تو چشاشم زل نزدیا و صداشو از نزدیک نشنیدی ولی باز بدجور بند بند وجودت میخوادش و انگار از روزی که بدنیا اومدی میشناسیش ، انگاری اون تنها کسیه که تورو بهتر از خودت میشناسه ، یه ساعت چت کردن با اونو ترجیح میدی به ساعتها نشستن با بقیه ی افراد دور و برت.
خیلی سخته عاشقی ، وابستشی ، داری باهاش حرف میزنی ولی دلتنگشی انگار که سالها ازش دور بودی. هر لحظه دلت بغلشو میخواد ولی نیست ، دلت میخواد دستاشو بگیری ولی نیست ، دلت میخواد باهاش عکس بگیری ولی نیست. یه نوع نبودن در عین بودنه ، یه حالتی که جونتو میگیره.
تو نزدیکترین دورِ منی.
کاش میتونستم محکم بغلت کنم و همه دردات ، غصه هات ، حال بدیات ، مشکلاتت رو از روحت بیرون بکشم ، بریزم تو خودم بجای تو من درد بکشم ، بجای تو من غصه بخورم ، بجای تو من حالم بد باشه ، بجای تو من مشکلات رو به دوش بکشم اصن همه ناراحتیات واسه من. سخت ترین نوع رابطه هم لانگ دیستنسه؛ نه میتونی بغلش کنی ، نه میتونی دستاشو بگیری ، حتی تو چشاشم زل نزدیا و صداشو از نزدیک نشنیدی ولی باز بدجور بند بند وجودت میخوادش و انگار از روزی که بدنیا اومدی میشناسیش ، انگاری اون تنها کسیه که تورو بهتر از خودت میشناسه ، یه ساعت چت کردن با اونو ترجیح میدی به ساعتها نشستن با بقیه ی افراد دور و برت. خیلی سخته عاشقی ، وابستشی ، داری باهاش حرف میزنی ولی دلتنگشی انگار که سالها ازش دور بودی. هر لحظه دلت بغلشو میخواد ولی نیست ، دلت میخواد دستاشو بگیری ولی نیست ، دلت میخواد باهاش عکس بگیری ولی نیست. یه نوع نبودن در عین بودنه ، یه حالتی که جونتو میگیره. تو نزدیکترین دورِ منی.


اصن ناراحتیاتافراد دورانگاری کسیهبجای حالمبغلت
اونجـایه که دیدی حرفت ارزش نداره؛ حـرفت رو عـوض نڪـن،جاتـو عوض ڪـن?️
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید