ویرگول
ورودثبت نام
رحمان نقی‌زاده
رحمان نقی‌زاده
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

پرسش‌هایی که هر زنی باید پاسخ‌شان را بداند


زن وحشی کیست؟

غارتگر ذاتی روح زنان کیست؟

آیا مردِ حیوانی دشمن زنان است؟

چرا مادرِ زیادی خوب باید بمیرد؟

عجوزۀ وحشی زندگی من کیست؟

آیا مرد وحشی سزاوار ستایش است؟

الگوی زندگی / مرگ / زندگی چیست؟

مرگ در خانۀ عشق یعنی چه؟

آیا اشک ریختن به زن کمک می‌کند؟

من از کدام دستۀ انواع مادران هستم؟

آیا غریبۀ رهگذر قابل اعتماد است؟

زن پروانه‌ای کیست؟

چگونه یک زن نااهل باشم؟

خانۀ زن دوزیست کجاست؟

آیا تنهایی تعمدی خوب است؟

آلودگی روح زن از کجاست؟

آیا الهه‌های هرزه به زندگی بهتر زن کمک می‌کنند؟

شور جنسی من ناپاک است یا نه؟

خشم خود را نشان دهم یا نه؟

غریزۀ آسیب‌دیدۀ زن چگونه التیام می‌یابد؟

ببخشم یا انتقام بگیرم؟

منطقۀ مُردۀ روح من کجاست؟

عشق را در کجا بیابم؟

چگونه به خودآگاهی برسم؟

از کدام مردان باید فرار کنم؟

چگونه با زمین‌خوردن کنار بیایم؟

بچه‌هایم مهم‌ترند یا بازگشت من طبیعت وحشی‌ام؟




پاسخ‌ها را از کجا بیابیم؟

پیشنهاد من مطالعۀ کتاب زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند است.




اگر با این کتاب آشنا نیستید، روی لینک بالا کلیک کنید و یادداشت 5000کلمه‌ای در بخش معرفی کتاب وبلاگ عقاید یک گرگ را بخوانید. این یادداشت مرحلۀ اول یافتن پاسخ‌ها و گام‌های بعدی را به شما نشان خواهد داد.




پ‌ن: ناشرانی که می‌خواهند کتاب‌هایشان به این صورت معرفی شود، برای دریافت تعرفه‌ها با من تماس بگیرند.


معرفی کتابروانشناسی زنانزنانی که با گرگ‌ها می‌دوند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید