ویرگول
ورودثبت نام
محمدرضا طاهری
محمدرضا طاهری
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

رفع مشکل در خرید بازی‌ از PSN با مسترکارت (زراعت بانک)

سلام و درود!

امیدوارم که همیشه در بهترین حالت و سلامتی باشید.

می‌خواهم تجربیات خود از خرید بازی‌های سونی را با شما به اشتراک بگذارم و از شما دعوت کنم تا در این مسیر با هم همراه شویم.

در طول این مسیر، ممکن است شما هم با مشکلاتی در خرید بازی‌های سونی روبرو شده باشید.

من نیز به عنوان یکی از همراهان، آماده‌ام با شما همراهی کنم تا مشکلات را به صورت مشترک حل کنیم.

آیا پیش‌امده که با تمام تلاش‌ها، قصد خرید یک بازی را داشته‌اید اما موفق به انجام آن نشده‌اید؟ به عنوان یکی که تازه این تجربه را پشت سر گذاشته‌ام، به خوبی این احساس را می‌فهمم.

حساب بانکیم موجودی کافی داشته و کارت مسترم نیز به نظر می‌رسید که هیچ مشکلی ندارد، اما خرید بازی از پلی‌استیشن به طور عجیبی با خطای "something went wrong" یا "an unidentified error occurred" رد شد.

مدتی بود که نگران بودم مشکل از کارت مستر من باشد، اما با انجام تست‌های مختلف متوجه شدم که مشکل اصلی در IP قرار دارد. موضوعی که با راه‌حل‌هایی مثل استفاده از VPN همون درست شد. برای من مستر کارت زراعت بانک ترکیه بود که باید VPN ترکیه میگرفتم.

امیدوارم با همتایی در مشکلات و با اشتراک‌گذاری تجربیاتمان، بتوانیم به راه‌حل‌هایی که در طی این مسیر پیدا کرده‌ایم، دست یابیم. در نهایت، بهترین‌ها و موفقیت‌های بیشتر را برای شما آرزومندم.

خریدزراعت بانکpsnمستر کارتمشکل در خرید
helloWorld("echo")
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید