ویرگول
ورودثبت نام
رضا حسین‌زاده
رضا حسین‌زاده
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

Ninja arashi نقد و بررسی بازی

نقد و بررسی بازی ninja arashi
نقد و بررسی بازی ninja arashi

سلام عرض می کنم خدمت دوستان گرامی. این بررسی اولین بررسی و همچنین اولین مقاله من است. ان شاءا... که از آن خوشتان بیاید و از این آن بهره کافی را ببرید.

بیشتر سایت ها بازی هایی را بررسی می کنند که حجم بالا یا گرافیک سنگینی دارند که هر دستگاهی توانایی اجرای آن را ندارد. قرار است بررسی های من در زمینه بازی هایی باشند که کم حجم و سبک هستند. یکی از دلایل این کار من، این است که هر کسی بتواند بازی هایی را که من بررسی می کنم، بازی کند. در ادامه بررسی بازی همراه من باشید.

بازی نینجا ارشی ساخته استودیو وینتامی بلک پنثر(پلنگ سیاه) است. در این بازی RPG، ما نقش یک نینجا را بازی می کنیم که ارشی نام داره و به دنبال شخصی میگردد. دلیل این کار را به دلیل براتون اسپویل نشدن داستان بازی، اعلام نمی کنم. در ادامه عناصر مختلف بازی را بررسی می کنم:

گرافیگ:

گرافیک بازی بسیار چشم نواز است. خود شخصیت اصلی، زمین، دشمن ها و تله ها سیاه هستند؛ ولی عکس پس زمینه حس خوبی به بازیکن میدهد. همچنین سیاه بودن آیتم هایی که گفتم، تاثیر خیلی خوبی روی سادگی و همچنین حجم کم بازی میگذارند.

نمونه ای از گرافیگ بازی
نمونه ای از گرافیگ بازی


بیشتر بخوانید

نقد و بررسی بازی Message quest

موسیقی:

موسیقی بازی هم نسبت به بازی های دیگر این رنج، بهتر است. یک موسیقی ساده دارد که مناسب بازیست؛ ولی اگه طولانی بازی کنید، ممکن است تکراری شود. صدا در تشخیص بعضی از تله ها موثر است که ویژگی مثبتی برای این بازی به حساب میاید. توصیه می کنم که بازی را با هدفون یا هندزفری بازی کنید تا حس بهتری به شما القاء شود.

گیمپلی:

گیمپلی بازی نسبت به سبکش ساده است و هر کسی می تواند با آن ارتباط برقرار کند. ولی در جاهایی خیلی به فرزی و تمرکز نیاز دارد تا یک تله یا ... را رد کنید. از نظر سختی مراحل هم باید بگویم که اوایلش بیش از حد (بیشتر از آنی که باید باشد) آسان است ولی اواخر به حد متعادل به بالایی می رسد.

نحوه کنترل شخصیت اصلی بازی
نحوه کنترل شخصیت اصلی بازی

پرداخت ها و شخصی سازی:

از لحاظ قیمت آیتم ها و نیاز به پرداخت درون برنامه ای، بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارد؛ چون قیمت آیتم ها بسیار مناسب هستند و اصولا نیازی به پرداخت درون برنامه ای نیست. ولی آیتمی در بازی برای خرید وجود ندارد! یعنی فقط چیز هایی را که از اول بهتان میدهد را می توانید آپگرید کنید.

فروشگاه بازی
فروشگاه بازی

داستان و روایت:

داستان بازی داستان بدی نبود ولی روایت بسیار بدی داشت و فقط قبل از مرحله اول و بعد از مرحله آخر کمی نسبت به آن توضیح داده شد. داستانش را میشود در ۲ خط نوشت!

فنی:

بازی از نظر فنی،‌ به طور نسبتا خوبی ساخته شده است. تنها مشکل این است که گاهی هنگام پدیدار شدن برخی از عناصر بازی مثل اسید، لگ بازی را فرا می گیرد و گاهی آرامش بازیکن را برهم میزند.

نکات مثبت:

+گرافیک زمینه خوب و چشم نواز

+وابسته نبودن به پرداخت درون برنامه ای و همچنین قیمت مناسب آیتم ها

+گیم پلی ساده و روان علی رغم درگیر کردن بازیکن

+موسیقی نسبتا خوب

+سختی مناسب بیشتر مراحل

نکات منفی:

-نداشتن هیچ امکان شخصی سازی


امتیاز نهایی ۸


بررسی بازینینجابازی گوشیninja arashiبررسی بازی ninja arashi
راه های ارتباطی: https://dbt3.ch/@reza انتشارات ما: https://virgool.io/KarrarGroup
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید