ویرگول
ورودثبت نام
Rezaablistakdark
Rezaablistakdark
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

رضاابلیس تک دارک1402


هرچی زدی ازم بردی حلالت امانمیکنم توروحلالت
زدی بهم هرچی ثواب بود خوردی زدی تو رگ اون کباب بود
خواهرت شبه جمعه همیشه بام همراه بود میزدم تندتند می یومد میرفت خیلی زود
مریم هرچی صدا میزدم انگارنبود روی تخت خوابیده بود انگاری مست بود
نمیدونم چرا زهراشده بی فا نمیده محل به من توکوچه ها
هرچی صدا زدم تابیاد نیامدتاکه شبش رفتم سراغش کردم سوراخش تند تند به من گفت یکی دیگه میخوادش
زده بالا زده بالا چاه مستراب حالا هی صدا میزنم دستا دستا بالا داره میاد بابا بکش اون بالا
دستمالی بزار خون نیاد همین حالا
اینم به افتخار هرچی داف وشافه اون ممه های گلشیفته منوکرده کلافه ازبس که کوچیک
مریم روبیت عشقم رولت من ندارم جز مری عشق دیگه توسری اینجاایران ولی کیراسیخ تنی اوف داف وطنی
مریم بیار کنم غنی اینجاهمه خوابیده و روغنی
مریمم داف خوب منه توحمام عاشقم ازبس میزنم شبای جمعه قمه
خون میاد جون ننه این مریم همون کیرم.
شعر مثبت 18 مریم حلالت1
رضاابلیس تک دارک
666


خواننده محلاتیرضاابلیس تک دارکhttps instagram com rezakarimi2680 igshid ntc4mtiwnjq2yqroomma bothttps t me rezaablistak
خواننده شاعرو نویسنده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید