ویرگول
ورودثبت نام
رُهــام
رُهــام
خواندن ۱ دقیقه·۱۸ روز پیش

سالگرد (7)

سلام
اینبار تصمیم گرفتیم که برای این ماه یه کار خاص بکنیم. می‌خوایم که از طریق وبسایت به مهربانی برای سه تا از بچه ها که به دلیل مشکلات زندگی، نمی تونن به شکل درست درس بخونن، کمک هزینه مالی تهیه کنیم و اگر بشه به مدت حداقل 3 ماه (البته هدف 6 ماهه است) کمکشون کنیم که بتونن تحصیل کنن.
پروسه ساده ای هم داره، هرکدوم از ما می تونیم از 10 تا 100 درصد هزینه های بچه ها رو به عهده بگیریم. اگر بشه هرکدوم از شما عزیزان در کمترین حالت 10 درصد هزینه های هر نفر رو به مدت 3 تا 6 ماه به عهده بگیره سر جمع فکر میکنم بتونیم این حرکت خوشگل رو بزنیم. (جهت راهنمایی: 10 درصد هزینه حدودا میشه 20 تا 30 هزارتومن ماهانه)
من به شکل رندوم اسم سه تا از این فرشته ها در اینجا به شکل عکس قرار میدم. داخل بخش جستجو اسمشون رو سرچ کنید و پروندشون رو با اینایی که گذاشتم چک کنید که یکی باشن. خودم برای هر کدومشون 20 درصد ماهانه رو تقبل میکنم، شما هم مثل تموم این مدت که به من لطف داشتید، اگر تمایل داشتید می تونید همراه باشید با ما.
مدارک خاصی هم لازم نیست، می تونید پروسه رو کامل از طریق سایت پیگیری کنید و مدارک بچه ها و اتفاقاتی که براشون افتاده رو ببینید و بخونید خودم هم به مدت 6 ماه پرداختی هرماه خودم رو زیر همین پست آپدیت میکنم و قرار میدم.
خلاصه که بسم الله...
پیشاپیش دمتون هم گرم، خیلی مخلصیم :)




حال خوبتو با من تقسیم کنکار خیرتحصیلکودک
بَهر بَهره‌ای اَز بَحر عَلی؛ جَمعیم...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید