ویرگول
ورودثبت نام
رُهــام
رُهــام
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ روز پیش

سالگرد (9)

سلام
میدونم هنوز نتیجه سالگرد (8) رو نذاشتم و اینکه اینو بذارم خیلی درست نیست و بد قول میشم ولی میگن در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست. این مورد هم از همونا بود که سه ماهه دارم بهش فکر میکنم که اگر خدا خواست بشه انجامش بدیم. ولی قول از من اینکه نتیجه جفتشون رو باهم تو یه پست میذارم :)

حالا قضیه این سری چیه؟ میخوایم که اگر بشه برای بچه های کم بضاعت و محروم (خصوصا سیستان بلوچستان) یه سری لوازم التحریر بخریم و بفرستیم که از الان برای مهر ماه داشته باشن. با خیریه کودکان فرشته تماس گرفتم و شماره مددکار مورد نظر رو گرفتم و صبحت کردم. قرار شد که براشون پک تهیه بشه که شامل کوله پشتی و دفتر و خودکار و... میشه.
اگر دوست داشتید تو این کار سهیم بشید اینبار شماره کارت رو همینجا میذارم، هرچقدر مایل بودید می تونید مشارکت کنید. برعکس مابقی رسوم سالگرد این پست یک ماه فرصت داره و از دوستان و آشنایان هم اگر کسی رو میشناسید که نذر داره برای ماه محرم یا به هر دلیلی، می تونید ما رو هم بهشون معرفی کنید :)
مثل همیشه هرعکس و فیلمی از فرآیند بتونم تهیه کنم و بدستم برسه کامل براتون میذارم که خیالتون هم بابت کمک هاتون راحت باشه.
پیشاپیش لطف خدا تو زندگیتون جاری و دمتون خیلی گرم

6219861907536345
محمد امین نوری

سیستان بلوچستانحال خوبتو با من تقسیم کنکار خیرمهربانیایران
از عشق توست هرکه به جایی رسیده است / خیلی حسین زحمت ما را کشیده است
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید