ویرگول
ورودثبت نام
رُهــام
رُهــام
خواندن ۱ دقیقه·۲۲ روز پیش

گزارش (6)

سلام.
اول اینکه خیلی معذرت میخوام از اینکه دیر این پست رو می بینید. مشکلات و شرایط این کار این دفعه یه خرده زیاد بود در نتیجه نشد که زودتر از این توضیحش رو بدم.
اینجا توضیح دادم که قراره اینبار چه کار کنیم از لطف شما خوبان دقیق یک میلیون جمع شد که من 27 فروردین برای خانوم ترقوئی واریز کردم. ایشون هم لطف کردن کامل توضیح دادن که قراره اون پول چه اتفاقی براش بیفته و مستقیم در اختیار اون خانواده قرار گرفت. این وسط هم هرچندتا خیریه که میشناختم خودم شخصا پیام دادم و برای خانوم ترقوئی هم فرم ارسال کردم که ایشون هم پر کنن که اگر خدا بخواد به اون خانواده هم رسیدگی بشه.
چت ها و لینک ها و تمام اتفاقات این مدت هم عکساشون رو این زیر میذارم میتونید بخونید و کامل در جریان قرار بگیرید.
اگر خبردار شدم که خیریه ای قبول کرد که کمکشون کنه و اتفاقاتی افتاد داخل همین پست اضافه اش میکنم.
مثل همیشه ممنونم از تمام اعتماد و لطفتون. بزرگوارید همتون
خیلی مخلصیم :)


حال خوبتو با من تقسیم کنکار خیرگزارش
بَهر بَهره‌ای اَز بَحر عَلی؛ جَمعیم...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید