ویرگول
ورودثبت نام
رضا پارسیان
رضا پارسیان
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

تعویض پلاک

تعویض پلاک
تعویض پلاک

سلام وقتتون بخیر

نمیدونم چرا همیشه با سلام شروع میکنم ولی حس بدی داره وقتی ندونی جمله رو چجوری آغاز کنی.

میخوام اولین تجربه خودم رو با شما به اشتراک بذارم در زمینه تعویض پلاک.

زیاد کار سختی نیست فقط به حوصله نیاز داره باید صبح زود حدود ساعت 6 بیدار بشید برای این که کارتون سریع انجام بشه ولی مثل من نباشید که حدود 40 کیلومتر رفتم تا رسیدم به اونجا بعدا متوجه شدم که یکسری از مدارک مهم رو با خودم همراه ندارم خب میگید مدارک چی نیاز داره؟؟؟

  1. خودتون رو فراموش نکنید ماشین هم همینطور .
  2. مدارک شناسایی حتما اصل مدارک همراه داشته باشید.
  3. برگ سبز،بیمه و کارت ماشین.
  4. نیاز به گرفتن خلافی نیست ولی اگر از قبل خلافی پرداخت کرده باشید یک پله جلو هستید.
  5. مدرکی که ثابت کنه شما در یک مکان سکونت دارید مثل قبض آب،برق و گاز.اگر مستاجر هستید به یک قول نامه هم نیاز دارید.
  6. مقدار نسبتا زیادی پول مثلا 1577000 ريال.
  7. اگر فروشنده موجود هست یک عدد در غیر اینصورت وکالت نامه.

وقتی به محل رسیدید باید توی صفی قرار بگیرید که از تعداد زیادی ماشین تشکیل شده و منتظر ورود هستند شما در این مرحله باید یک ورودی پرداخت کنید که به عنوان نوبت هم عمل میکنه به مبلغ 20000 ريال البته زیاد هم به نوبت اهمیت نمیدن حداقل که اصفهان اینجوری بود.

وارد محیط تعویض پلاک میشید ماشین خودتون رو پارک کنید و به غرفه مذکور مراجعه کنید که روی برگه نوبت شما درج شده.مدارک خودتون رو ارائه بدید تا صحت اون ها بررسی بشه بعد از اون یک برگه به شما داده میشه که فرم بازدید هست برید ماشینتون رو بردارید و به سوله مذکور نزدیک بشید یادتون نره که با خودتون دستمال ببرید برای تمیز کردن شماره موتور یا توی خونه اینکار رو انجام بدید من که زخمی شدم چون دستمال هم نداشتم ? خلاصه باید بگم که حدود 20 دقیقه توی صف هستید و زمانی که میپرسید حالا بازدید برای چیه؟ میگن الکیه!!!!!!! برگه شما مهر میخوره و باید برگردید به همون غرفه و پول پرداخت کنید.حدود 15 دقیقه منتظر میمونید و شمارا صدا میزنند 4 تا امضا و دوباره انتظار برای صدا زده شد بعد از اون به مرحله تعویض پلاک میرسید باز هم ماشینتون رو بردارید و به سوله مذکور نزدیک بشید کارت سبز هم باید ببرید وقتی پلاک جدا کردید اول بشورید چون به نظافت بسیار اهمیت میدن با آیه : نظافت من الایمان.

بعد به غرفه انبار پلاک منتقل میشید پلاک تحویل میدید و اگر اولین پلاک شما باشه 5 دقیقه در غیر این صورت 1 ساعت طول میکشه که من 5 دقیقه منتظر موندم.

وقتی پلاک گرفتید میرید برای نصب و در آخر هم برگه ورودتون رو ارئه میدید و میرید خونه.

توی خونه متوجه میشید که کارت ماشین بهتون پس ندادن و یهو متوجه میشی که قرار یکی جدید برات ارسال کنند و خوشحال میشی.

امیدوارم خوشتون آمده باشه ?

ماشینپلاکخلافیتعویض پلاکخودرو
الان لاراول کار می‌کنم ولی هنوز سایتم همونه https://Rp76.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید