ویرگول
ورودثبت نام
رضا پارسیان
رضا پارسیان
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

سلام 2باره

yas - az chi begam
yas - az chi begam

دوست داشتم یچیزی بنویسم که فراموش نشم ولی منم مثل یاس نفهمیدم ازچی بگم

گفت بیام توی شرایط قرار بگیرم شاید بشه الانم چند بیت از اهنگ هایی که دوست دارم مینویسم و میرم



تا جایی که یادمه این خاک همیشه ندا میداد ,, یه روز خوب میاد که هرج مرج نیست و تو شلوغیا
//!!// به جا فوش به هم شیرینی میدیم و زولبیا بامیه ,, همه شنگولیم و همه چی عالیه //!!//
مادم گفت از خوندنت راضیم گفتم من پدر رپ فارسیم
تو شبای زندگیم نداشتم حتی یچراغ روشن ولی هنوزم توی دریای زندگیم دنبال موجم
سلمونی نرو
با ما بد باش فقط
میزنیم کلتو باشی حتی کچل
فرق اَ وسط فرق اَ بغل
قرمز مده میکنیم رنگم عوض
نگو مگه فرق تو با بقیه تو چیه دست من میکروفونه دست اونا موچینه
از اول تا اخرش یه 3،4 دقیقه است گوش بده هرچند سخت باورش
اینجا ایرانه یه گربه 7هزار ساله که زندست تا وقتی نفت خام داره


رپموزیکننوشتن
الان لاراول کار می‌کنم ولی هنوز سایتم همونه https://Rp76.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید