ویرگول
ورودثبت نام
S.amirali
S.amirali
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

چهل و پنج بار:)

ب - آ
ب - آ

یک دوستت دارم سین
دو دوستت دارم سین
سه دوستت دارم سین
چهار دوستت دارم سین
پنج دوستت دارم سین
شش دوستت دارم سین
هفت دوستت دارم سین
هشت دوستت دارم سین
نُه دوستت دارم سین
دَه دوستت دارم سین
یازده دوستت دارم سین
دوازده دوستت دارم سین
سیزده دوستت دارم سین
چهارده دوستت دارم سین
پانزده دوستت دارم سین
شانزده دوستت دارم سین
هفده دوستت دارم سین
هجده دوستت دارم سین
نوزده دوستت دارم سین
بیست دوستت دارم سین
بیست و یک دوستت دارم سین
بیست و دو دوستت دارم سین
بیست و سه دوستت دارم سین
بیست و چهار دوستت دارم سین
بیست و پنج دوستت دارم سین
بیست و شش دوستت دارم سین
بیست و هفت دوستت دارم سین
بیست و هشت دوستت دارم سین
بیست و نُه دوستت دارم سین
سی دوستت دارم سین
سی و یک دوستت دارم سین
سی و دو دوستت دارم سین
سی و سه دوستت دارم سین
سی و چهار دوستت دارم سین
سی و پنج دوستت دارم سین
سی و شش دوستت دارم سین
سی و هفت دوستت دارم سین
سی و هشت دوستت دارم سین
سی و نُه دوستت دارم سین
چهل دوستت دارم سین
چهل و یک دوستت دارم سین
چهل و دو دوستت دارم سین
چهل و سه دوستت دارم سین
چهل و چهار دوستت دارم سین
چهل و پنج دوستت دارم سین


از الف برای سین
به مناسبت چهل و پنج بار دیدن کسی که زیباترین بخش زندگی من است‌.

سیندوستت دارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید