ویرگول
ورودثبت نام
S.Erfan Aghili / سید عرفان عقیلی
S.Erfan Aghili / سید عرفان عقیلی
خواندن ۳ دقیقه·۵ ماه پیش

برای کی؟ چی؟

سیدعرفان عقیلی می نویسد:

برای کی؟ چی؟

  1. پدرم
  2. سارا
  3. عرفان (خودم)
  4. بچه هام


  1. پدرم:

عرفان دیدی چروک های روی گردنشو

دیدی گوشاش سنگین شده

دیدی گوشت بازوهاش و رانش شل شده و ریخته

این همون باباییه که به عشق تو زندگی کرده و میکنه و هنوز برای تو مونده

قربونت برم بابا، ببخشید که تا الآن چیزی نداشتم که خوشحالت کنم یا راضیت کنم لااقل

ذره ای از چیزایی که دوست داشتی توم ببینی رو بهت نشون ندادم تا عششششق کنی

دوستت دارم زیاد، خیییلی زیاد

بابا جونمی، رفیقمی

دوست دارم عشق کنی بگی این پسر منه...

ولی فعلانه در اون حد نیستم، ببخش بابا...


2.سارا

جوجو من

پچ پچ من

فرشته من

خانوم خونه آینده من

چقدر پاک بودی و آلوده من شدی

چقدر که فرصتشو دادم به خیلیا که جایگاهی که تو الان برام داریو اونا داشته باشن ولی نخواستن چون مال تو بود عزیزم، من نمیدونستم رفیقم میدونست

چه عشقیه که داری و میدی و دارمو میدم بهت

نگاه نکن که الان اینترنی و بقیه میخندن بهت چون با یه استاژری

روزی میاد و میرسه که می فهمن و غبطه میخورن عزیزم، بهت قول میدم، قول عرفان سارایی

... قربونت برم که همین الان زنگ زدی و روزتو برام تعریف کردی اونم با ذوق و شوق و حال و احوال منو پرسیدی

قربونت برم که سواد رابطه عاطفیت کمه چون که تجرربه ای نداشتی

قربونت برم که متولد 77 ای ولی انگار 83 ای

بزرگ میشی و من کنارتم و منم کنارت بزرگ میشم

بهت قول میدم که روزی میاد که بهم افتخار کنی و بگی این شوهر منه، این بابای بچه های منه

روزی کنارش بودم که کسی نبود و الان یه جایی رسیده که یه دنیا بهش می بالن و دنبالشن


3.عرفان

واس خودم

آره خودم، مگه چشه؟!

سید عرفان عقیلی سسکی خفن

همون Erfan2000

همون Erfan Mustang

همون عقیل 20 20

آره همون عرفانی که خیلی استثنا ها رو انجام داد

گفتن اینطوری نمیشه و من کردم

همون عرفان کله خری که می گفتن: اگه این راه راست باشه اون راه غلط، میبینی یه اسکلی اون وسط داره راه خودشو میسازه و میره عرفانه...

شاید خنده داره که بگم

در حسرت یه تراز 7000 قلمچی موندم

در حسرت یه عکس رتبه های زیر 1000 دم موزه پارک شهر گرگان موندم

در حسرت یه بار تاپ کلاس شدن از راهنمایی به اینور موندم

در حسرت خیلی چیزا

اما بسه دیگه تا کی پسر؟!!

این مغز سکسی تو به کار بنداز، اونم به مقدار زیاد، ازش وحشیانه کار بکش نذار تنبل بشه

به خودت بیا مرد...

هرچه زودتر بهتر


4. بچه هام

شنقل های بابا

توله های بابا

فسقلای من

اولا عشق کنین چه مامان خفنی براتون تور کردم

دوما حال کنین چه بابای سسکی ای دارین

بدونین که الان شاید یه موز یا پسته یا خرما هستین، به فکرتونم

به این فکر می کنم که پس فردا با عشق و با سر بالا بگین این بابای منه، پدر من فلانیه

و از اون مهمتر اینکه تامین باشین نه اینکه قرطی و اوبی بار بیاین، پاره اتون میکنما

و لاشی هم بار نیاین، انسان باشین و بمونین

اما از همه چیز مهم تر، پدر خوبی باشم براتون

یادتون بمونه که منم دفعه اولمه که بابا میشم و اگه دلخوری ای پیش اومد، باباتونو ببخشین

یادتون باشه که کمکتون میکنم که مسیری رو که میخوایین تو زندگی برین رو کامل و درست برین

خیلی دوستتون دارم، منتظرتونم

نوه هامو هر چه زودتر بسازین، منتظرشونم


ببین عرفان، چه دلایل محکمی داری؟!

چرا نشستی و الان داری مسخره بازی درمیاری؟!

چرا به چیزایی که اهمیت ندارن اهمیت میدی؟!

چرا وقتتو تلف میکنی؟!

چرا تو چیزایی که به تو مربوط نیست، دخالت می کنی؟!

پاشو پسر که یه دنیا منتظرتن

پسره ی استثنا

پسره ی کله شق

دیوااااانه

سایکوووو

مردی برای تمام فصول

مرد خانواده

یه مرد، یه پدر، یه همسر، یه پسر، یه رفیق، یه دوست

پاشو مررررد و راهایی رو برو که بقیه به اونجاشون خندیده باشن که برن


نظم و انضباط

رصدکردن شخص خودت

افزایش بازدهی روزانه، آروم آروم، کم کم






واسه کیچرایی زندگیچراییبه خودت بیادلیل
دانشجو طب، یه مبارز تلاشگر، اینجا هم دلی می نویسم...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید