ویرگول
ورودثبت نام
مرگ بر برعندازی و جاهلیت و کفر...
مرگ بر برعندازی و جاهلیت و کفر...
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

ویرگول دوگانه سوز در چنبره کاربران کینه توز!(3)

سلام و عرض ادب

بنده، اولین روزی که وارد ویرگول شدم، عاشق نوشتن تو این محیط بودم... اما... کم کم اعمالی انجام میشد که من دیگه اون وبلاگ نویس قبل نیستم، الان فقط یه معترضم که از اعتراضاش به ویرگول می نویسه...

ویرگول، آره، با تو ام!
ناعدالتی بسه!

اسپانسرای آشغال بسه!

بی انصافی بسه!!

جاهلیت بسه!!!

قوانین احمقانه بسه!!!

چرا از این نویسنده های پیر(!) خسته، حمایت نمی کنی؛ چرا داری اینقدر حماقت می کنی؟؟؟!!
آقای دست انداز، خیلی مَردی! خیلی خیلی مردی...!

رهام! خیلی مردی_____________خرگوش، کار درستی کردی! کمتر بنویس تا این بی عدالتا بفهمن!

رسول سیچانی، خیلی مردی... ارمیا، خیلی مردی...

ویرگووووووووووول! اینقدر نویسنده های عالی وناب، تو حمایت میکنیییییییییییی؟؟؟؟؟؟!!!

من از ویرگول خسته شدم....

جای پیشرفت بده ویرگوووول...! جای پیشرفت بده...

به اینهایی که گفتم و خیلی بیشتر از این دوستان عزیز، بهشون، حداقل یه قدم، فقط فقط یه قدم، جای پیشرفت بده...

اذیتمون نکن که باعث سرکوبی خودت میشه، عزیزم!!!

چان مکن بهر کسی(البته کسانی!)/اول خودت، بعدا هم هیچکس!

#بی اختیاری ادرار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

#بی_اختیاری_ادرار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!

وات ددا فاز؟؟؟؟!

تو موضوعات منتخب، اکثرا #### هستن!!!!!
این پستو هم میذارم بره صفحه ی چالش بی اختیاری همه ببینن ویرگول فقط برای خودش کسب درآمد میخواد بکنه...

شمایی که از این چالش می نویسی... بدون هیچی گیرت نمیاد...

>من یک معترضم<




بی اختیاری ادرارویرگولکسب درآمدیک روز جای منچاه مکن بهر کسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید