ویرگول
ورودثبت نام
SMHN
SMHN
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

صفحات صبحگاهی

در مورد "صفحات صبحگاهی" توی دوره ایکیگای استادمون یه چیزی گفت، وقتی در موردش تحقیق کردم دوسش داشتم..تازه امروز توی دوره رنگ شناسی هم ثبت نام کردم. به جز اثرش در مفاهیم برندسازی از منظر زندگی شخصی بسیار نیازمند حضور رنگها و فهمشون برای آرامش هستم.

پیرو "صفحات صبحگاهی" که یه کتاب داره به نام "راه هنرمند" از #جولیا_کامرون امروز هم نوشتم و هم رفتم پیاده روی. اولین تجربه پیاده روی اینجام بود. لذت پیاده روی ک برام همیشگی بود اما امروز یه فرق ویژه داشت یکی از دوستای قدیم رو خیلی خیلی اتفاقی توی فرمانیه دیدم، نبش خوئیی و ارغوان. مینویسم اینجا ک ثبت بمونه.

نمیدونید چه حال خوشی م ... حتی فرصت برای برقراری ارتباط نشد. اما انرژی اون دیدنش هم مونده... جالب تر از اون اینه که وقتی شروع کردم پیاده رویم رو به یادش افتادم و بهش فکر میکردم....

مگه داریم؟؟؟؟

به قول دوستی که امروز بهش مشاوره میدادم؛

#هیچ_اتفاقی_اتفاقی_اتفاق_نمیفته!


شاد باشید

عصر یکشنبه‌ست

28 ماه بهشتی

SMHN

راه هنرمندپیاده رویجولیا کامرونانرژی ذهنصفحات صبحگاهی
مهدی هاشمی نسب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید