ویرگول
ورودثبت نام
VTx
VTx
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

حقیقت

بعضی از انسان ها همیشه حقیقت رو پنهان میکنند

چون از حقیقت ترس دارند

ترس ار اینکه اگه این حقیقت تلخ باشه

چطوری باورش کنم

اگه این حقیقت تلخ باشه

چطوری باید باهاش کنار بیام

اگه این حقیقت تلخ باشه

چطوری باید شیرینش کنم هرچند حقیقت تلخ هیچ وقت شیرین نمیشه

چون تلخه

یک چیز تلخ رو نمیشه شیرینش کرد

اما من به این اعتقاد ندارم

چون باور دارم که میتونم یک حقیقت تلخ رو شیرین کنم حتی تا اخرین لحظه تلاشم رو میکنم

بله درسته

من اینم

من یه خودم اعتماد دارم

من به خودم اطمینان دارم

من به خودم....

حتی تو هم میتونی

چرا؟!

چون انسان ها یکی هستند

فقط کافیه که خودشون رو باور داشته باشند

اما امروزه انسان ها ضعیف شدن

چون توانایی اینکه

باید تلاش کنم

باید پیروز بشم

باید قوی بشم

باید....

ندارند

حقیقت چیست؟

تنها چیزی که درسته

تنها چیزی که باعث قویتر شدن انسان ها میشه

حقیقت تلخ و شیرین یکی هستند

اما ممکنه به دست انسان ها تغییراتی پیدا کنه

انسان ها

انسان ها....

همه چیز به دست انسان هاست

چرا که اون ها حقیقت رو میسازند

حقیقت دروغ و راست

یکی از پیچیده ترین حقیقت ها

که تشخیص ان ها بسیار سخت و پیچیده است

اما توانایی انسان ها بر سختی و پیچیدگی های حقیقت راست و دروغ قلبه کرده است

ما ادم ها هیچ وقت ضربه هایی که خوردیم رو یادمون نمیره اما

اما..

ضربه هایی که زدیم رو یادمون می مونه

این عادت انسان ها نیست

این خواسته هاشونه

چون همه چی به تصمیم و خواسته ی خود ادم ها مربوطه

مواظب ذهنت باش

چون ذهن ادم ها تنها چیزیه که نیاز به دفاع داره


حقیقت
مهم نیست چی بشه فقط دنبال رویاهات باش اینطوری موفق میشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید