خوشحال میشم اگر در جمع دوستان اهل هنر و کتاب
و نویسندگی مدیرانی باشند که با هم ارتباط بگیریم
چرا که قطعا از وجود شما نازنینان استفاده میکنم
و اگر قابل باشم تجاربم را در اختیارتان میگذارم
امید سعادت و شادکامی برای همه ی مردم ایران