ویرگول
ورودثبت نام
Saloomeh
Saloomeh
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

باارزش ترین وسایل من :)

سلام :)

با الهام گرفتن از پست مت عزیز، منم پست "با ارزشترین وسایل من" رو نوشتم :)



باارزش ترین وسایل من :

۱. دو تا لیوان تزئینی (کادو گرفتم) :

گلهاش رو خودم گذاشتم
گلهاش رو خودم گذاشتم
اینم قلبهاش رو گذاشتم
اینم قلبهاش رو گذاشتم


۲. یک عدد هدفون قهوه ای چرمی :


۳. یک عدد گردنبند بدلی

خیلی ظریفه ?
خیلی ظریفه ?

خب این داستانش فرق داره. خلاصش اینه که این اولین هدیه ایه که بابام به مامانم داده. البته بدلیه، ولی برا من خیلی باارزشه.


۴. یک عدد تندیس ببعی

خییییییلی بانمکه?
خییییییلی بانمکه?
از نمای نزدیکتر
از نمای نزدیکتر

بخاطر همین قیافشه که عاشقشم ?


۵. یک عدد عروسک روسی

?❤?❤?❤?❤?❤
?❤?❤?❤?❤?❤

من کلا عاشق عروسک روسی ام. اینم که خیلی گوگولیه ??❤


۶. دو عدد ساعت

این ساعتام، برام ارزش بیشتری دارن، چون با پول خودم خریده بودمشون.


۷. صدف (؟!؟!؟!؟!؟!)

یه سال که شمال بودیم اینو خودم پیدا کردم. مال یه حلزونی بوده که خدا بیامرز شده. مرحوم دشت هم بودن! (?)


۸. یک عدد تفنگ دزدان دریایی (?)

#گنگ ?
#گنگ ?

یه جوریه، ولی دوسش دارم ???


۹. کتابام

توضیحی ندارم، دوسشون دارم ?


۱۰. گلدونام

بیشتر از یدونه ان، این نمایندشونه ?


۱۱. و در آخر، عشقممممم، گیتارم

❤?❤?❤?❤?❤?❤?
❤?❤?❤?❤?❤?❤?

نمیدونم چرا، ولی عاشقشم. یجورایی مثل همدمه برام ?❤


و در آخر گوشیم که خب متاسفانه نتونستم عکس بزارم چون با خودش که نمیتونم از خودش عکس بگیرم!



خب دیگه... با اجازتون تمومید.

ارادتمند،

فعلا :)








باارزشحال خوبتو با من تقسیم کن
عمدا دارم به بطالت می‌گذرانم، عمدا، عمدا.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید