ویرگول
ورودثبت نام
Saloomeh
Saloomeh
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

مرورنامه

البته من انقدر لاکچری کار نمیکنم :|
البته من انقدر لاکچری کار نمیکنم :|

سلام :)))))))))

بریم سراغ مرور نامم

کارای مفیدی که تو دو-سه ماه گذشته انجام دادم خیلی زیاد نبودن. اینا رو هم با کلی تفکر یادم اومد D: |:

  • اولیش همین بود که معدل خوبی گرفتم که خودم کاملا ازش راضیم (بقیه هم راضین :| ) و هر موقع کارنامم رو میبینم مملو از شور و شعف میشم D:
  • دومی اینکه یک ترم کلاس زبان رو پاس کردم :|

پ.ن: به شخصه از کلاس زبان متنفرم، واسه همین یک ترم هم برام یک ترمه

احساس من موقع کارنامه و امتحان زبان :|
احساس من موقع کارنامه و امتحان زبان :|
  • سومی اینکه کتاب خواندم، فیلم دیدم، سریال دیدم، و لحظات مفرحی را در کنار خانواده گذرانیدم :)
گذرانیدن لحظات مفرح در کنار خانواده :|
گذرانیدن لحظات مفرح در کنار خانواده :|
  • بعدی اینکه رِشتم رو جلو جلو انتخاب کردم (الان نهم نیستم ولی چون میدونم کلاس نهم که برم حوصله انتخاب رشته ندارم، الان در سلامت کامل روانی رشتم رو انتخاب کردم :| )

حالا کارای مفیدی که برا دو-سه ماه آینده میخوام انجام بدم

  • اول که میخوام تایم تمرین گیتارم رو افزایش بدم (اخیرا کم تمرین کردم :( )
  • دوم که میخوام برم کلاس نقاشی مدادرنگی (انشاللّه)
  • سومی اینکه دلم میخواد کلا بیشتر آهنگ گوش کنم
  • بعدی اینه ک میخوام بیشتر کتاب بخوانم
تقریبا همینطوری :|
تقریبا همینطوری :|
  • آخری هم اینکه در عین همه این کارا، به یه سری کارای دیگه هم برسم ( گوشی و اینا...)



خب دیگه، اینم مرورنامه من به سبک آقا مسیح D:

ارادتمند؛

فعلا :)))))


پ.ن: پیر شدم تا این پست رو بنویسم! هی تا آخر مینوشتم، سِیو نمیشد!


























مرورنامهبرنامه ریزیهمین دیگه
عمدا دارم به بطالت می‌گذرانم، عمدا، عمدا.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید