ویرگول
ورودثبت نام
سامان فائق
سامان فائق
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

۱۶ دوره‌‌ی آموزش دیجیتال مارکتینگ

دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ
دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ

با گسترش اینترنت و افزایش تعداد افرادی که به صورت روزانه ساعت‌ها از وقت خود را در فضای آنلاین سپری می‌کنند، به نظر می‌رسد دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال یکی از بهترین روش‌های جذب مشتریان باشد. گواه این موضوع، افزایش چشم‌گیر بودجه تبلیغات دیجیتال در بین شرکت‌هاست.

دوستان زیادی که در کانال تلگرامی من همراهم هستند، از من برای معرفی دوره‌های آنلاین دیجیتال مارکتینگ سوال می‌پرسند. تصمیم گرفتم در این مطلب، دوره‌های بازاریابی دیجیتال را به همراه لینک‌های مربوطه معرفی کنم.

نکته مهم: من هیچ یک از دوره‌ها را تائید یا رد نمی‌کنم و هیچ نظری در خصوص مدرسین یا کیفیت آموزش آنها ندارم. به نظرم بهترین روش برای انتخاب بهترین دوره، مطالعه کامل تمامی اطلاعات ارائه شده در سایت هر یک از دوره‌ها، مطالعه نظر دانش‌آموختگان و پرس و جو در شبکه‌های اجتماعی است. (مسئولیت شرکت در دوره‌ها و پرداخت‌ها به عهده خریداران دوره‌ها خواهد بود و بدین وسیله کلیه مسئولیت‌های مربوط به حضور در دوره‌های معرفی شده از بنده ساقط است)

دوره‌‌های دیجیتال مارکتینگ (سایت‌های ایرانی و بین‌المللی)


اگر شما هم دوره‌ای می‌شناسید که می‌تواند برای بقیه مفید باشد، لطفاً نام و لینک را در زیر همین پست کامنت کنید تا با کمک هم لیست را تکمیل کنیم.

امیدوارم برای شما مفید واقع گردیده باشد.

دیجیتال مارکتینگبازاریابی دیجیتالدوره دیجیتال مارکتینگبهترین دوره دیجیتال مارکتینگبهترین دوره بازاریابی دیجیتال
بسیار جستجو کننده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید