ویرگول
ورودثبت نام
Rahil
Rahil
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

هرچی دوس داری بنویس...

هرچییی واقعا???

این سایت واقعا برای اینکه که هرچی دوس دارم بنویسم؟

.

‌.

چیزی که دوس دارم دارم بنویسم چیزی نیس که به درد خوندن کسی بخوره‌.‌...

چیزی مث حرف زدن با خودمه . اینی که مینویسم برا خودم بعد کنکوره ..

میخوام بدونی ۵ روز به کنکور تو چه فکری بودم

راستش ... نمیدونم چی بهت بگم

سرزنشت کنم ؟ فعلا اینقد توان ندارم

حالم خرابه

میدونم ب خدا که میدونم زیاد میخوابیدم

زیاد سرم تو گوشی بود

ب خدا که میدونم اینا اشتباهن

ولی اینقد تا الان خودم رو سر زنش کردم که هیچ حرفی برا زدن نمیمونه

هر روز خدا خودمو سرزنش میکردم که چرا امروز ....

........

بیا ادامه ندم.

میدونم تو ذهنم بمونه و نگم حالم خوب نمیشه

ولی اگه بنویسمم چیزی تغییر میکنه؟

همیشه هرروز امید وارم بودم یکی بیاد و حالمو خوب کنه

بدتر این که خودمم میدونستم دلیل حال بدم اینکه منفعلم

....

میدونم دردم چیه ..دوام چیه ولی کاری نمیکنم

مسخرس نه؟؟؟

ولی راسته


شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید