ویرگول
ورودثبت نام
مانی عسگری
مانی عسگری
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

مهریه جالب عروس خانم. 124 هزار صلوات!

خانمی رحیمی گفت به خودم افتخار میکنم:

اوایل از اینکه کسی بفهمد لباس عروسم را قرض گرفته ام خجالت می‌کشیدم و هرکس می‌پرسید می‌گفتم کرایه کردم. اما بعد با خودم فکر کردم چرا باید خجالت بکشم. کسی که باید خجالت بکشد دختر هایی هستند که با سطح توقع بالای شان ازدواج را این قدر سخت کرده اند و باعث شدند این همه مجرد در جامعه وجود داشته باشد. کسی که باید خجالت بکشد پدر و مادر هایی هستند که از یک جوان 25 ساله توقع این را دارند که خانه و ماشین و... داشته باشد در حالی که خودشان هم اوایل ازدواج این چیزها را نداشتند. به خودم افتخار می‌کنم که با اینکه در سن 17 سالگی ازدواج کردم به چنین بلوغ فکری ای رسیده بودم.

انشاا... خوشبخت باشید و بیشتر شاهد چنین ازدواج هایی باشیم. مانی عسگری

مانی عسگریصدای مردانحقوق خانوادهمهریه کم
اینجانب مانی عسگری، فعال حقوق خانواده و عضو انجمن تحکیم بنیان خانواده، سال فعالیت از 1395-96 تا به امروز. خواسته به حق در جهت آسان سازی ازدواج و صحیح. تشکیل با ارزش ترین نهاد کشور یعنی خانواده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید