ویرگول
ورودثبت نام
Sina.mirzaeeiii
Sina.mirzaeeiii
خواندن ۶ دقیقه·۳ سال پیش

باور های ما چگونه شکل می گیرن؟?

ای که با نامت جهان آغاز شد ، دفتر ماهم به نامت باز شد❤️?

دفتری کز نام تو زیور گرفت ، کار آن از چرخ بالاتر گرفت ??

سلام عزیز دلم حالت چطوره؟خوبی؟میدونم بد جور سر کیفی ?❤️

امروز می خوام در مورد شکل گیری باور هامون باهات صحبت کنم و آگاهت کنم

باور های هر فرد تا 12 سالگی شکل میگیره که تا 12 سالگی انسان در از باور های غلط و درست میشه که در ادامه بهش می پردازم

خب حالا باور های ما چطور شکل می گیرن؟از طریق 5 روش مختلف که یکی یکی برات توضیح میدم ⬇️❤️

خب حالا باور های ما چطور شکل می گیرن؟از طریق 5 روش مختلف که یکی یکی برات توضیح میدم ⬇️❤️روش اول:پیام کلامی.....

پیام کلامی
پیام کلامی

پیام کلامی:حرف ها و صحبت هایی که در طول روز با افراد مختلف می کنی و چیزی که در زندگی و در طول روز خیلی زیاد در موردش صحبت می کنی اون تبدیل میشه به باور.......خیلی مهمه که با کیا در چه موردی صحبت می کنی حواست باشه هاااا بخاطر همینه باید ورودی های ذهنت رو کنترل کنی و به مضخرفات و حرف های نادرست کسی گوش نکنی هر کسی هم می خواد باشه خانواده،دوست،مدرسه ووو....نزار با حرفاشون قربانی باور های اشتباه دیگران بشی. در مورد هر چیزی زیاد صحبت کنی تبدیل میشه به باور و اون بارو هم اون چیز رو به زندگیت دعوت می کنه می خوای در مورد بدبختی صحبت کن،به زندگیت دعوت میشه،میتونی هم در مورد زیبایی های این جهان صحبت کنی که اون رو هم به زندگیت دعوت می کنی

روش دوم:پیام شنیداری.....

پیام شنیداری
پیام شنیداری

پیام شنیداری:اطرافیانت زیاد در مورد چه چیزی صحبت می کنند ؟ ما در دنیایی زندگی می کنیم که تمام رسانه ها دارن مارو بمب و باران خبری منفی می کنند و اونا دوست ندارن تو ذهن آرومی داشته باشه چون اگه ذهن آرومی داشته باشی زندگیتو سر و سامان میدی اونا دارن مانع رسیدن به سعادت و خوشبختی تو در زندگی می شن، من الآن بالای 3 سال هست که اصلا تلویزیون و فیلم و سریال نمی بینم و این مسئله هم خودش یه مقاله مفصله ، واقعا این بسیار بسیار تاثیر گذاره که گوشِت رو در اختیار چه کسی قرار میدی، افراد موفق و شاد و پرانرژی و سرزنده و مثبت یا افراد شکست خورده و منفی باف و بی انرژی که تو زندگیشون به هیچ جایی نرسید ؟ گوشِت رو در اختیار کدوم خواننده قرار میدی ؟هاااا؟اونی که بیشتر فاز دپ و غم و منفی بافی می خونه مثل مجید خراطها یا کسی که به آینده امید داره و از زیبایی های این جهان صحبت می کنه و لذت و عشقش رو با تو تقسیم می کنه؟کدومش؟ خیلی مهمه که با کیا در چه موردی صحبت می کنی حواست باشه هاااا بخاطر همینه باید ورودی های ذهنت رو کنترل کنی و به مضخرفات و حرف های نادرست کسی گوش نکنی هر کسی هم می خواد باشه خانواده،دوست،مدرسه ووو....نزار با حرفاشون قربانی باور های اشتباه دیگران بشی.....

پیام دیداری
پیام دیداری

روش سوم:پیام دیداری......

پیام دیداری: در طول روز چه چیزایی رو بیشتر مشاهده می کنی؟ بزارید یه خاطره ای رو واستون تعریف کنم...⬇️

یکروز با یه استاد بسیار عزیز و دوست داشتنی تو ماشین بودیم و تو جاده هم بودیم طبیعتاً بعد من یه صحنه تصادف 2 خودرو با هم دیگه رو دیدم بعد سریع اشاره کردم و گفتم به استادم ببین اونجارو اونا باهم تصادف کردن اصلا هیچ عکس العملی نشون نداد و نگاش نکرد و به رانندگیش ادامه داد منم شدیداً تعجب کردم که چرا نگاش نکرد....در همین حال عمیقأ در حال فکر کردن بودم که این حرکت استاد چه پیامی رو می خواست به من برسونه هر چی فکر کردم جوابو پیدا نمی کردم گفتم استاد یه سوال بپرسم؟با سر اشاره کرد بهم آره بپرس گفتم اون حرکتتون چه معنی داشت که اصلا نگاش نکردید؟گفت پسرم ببین این چشم ما برای اینکه ببینه اجسام و دنیای دورش رو میلیارد ها سیستم با هم هماهنگ میشن تا ما ببینیم و حالا سوال من اینه که آیا چرا من باید چشم به این گران بهایی و ارزشمندی رو صرف دیدن یه تصادف کنم که بعدش تو حافظه بلند مدت من ذخیره بشه و روز ها بهش فکر کنم و غصه بخورم؟همونجا بود که من درس بسیار بزی گرفتم و حقیقتا از این جواب استاد پشمام ریخت اصلا انتظار همچین جوابیو نداشتم.....دیگه تصمیم با خودته چشم ارزشمندتو صرف تماشای چه چیزایی می کنی.

روش چهارم:پیام نوشتاری......

پیام نوشتاری
پیام نوشتاری

پیام نوشتاری: این هم بسیار مهمه و بسیار مهمه....

قطعا تا حالا شنیدی که میگن هدف هات رو شروع کن به نوشتن درسته؟میدونی چرا همچین حرفیو میزنن؟چون نوشتن شدیداً احتمال و رسیدن به اون هدف رو بسیار بالا می‌بره و خیلی مهمه حالا تو زندگیت وقتی دست به قلم می شی چه مواردی می نویسی؟

حالا یه خاطره کوچیک هم در موردش بگم براتون که قطعا همه اینو داشتیم...همیشه تو مدرسه هر سال توی درس فارسی به موضوع به ما می دادند یا تو خود کتاب بود ،حالا موضوع چی بود؟علم بهتر است یا ثروت؟یعنی این مضخرف ترین موضوعی بود که به ما میدادند و می‌گفتن بنویسید ماهم طبق معمول برای اینکه معلم نمره کم بهمون نده می گفتیم علم ،حالا سوال من اینه که نمیشه یه ثروتمندِ عالم بود؟قطعا میشه یعنی تو اول باید علم ثروت رو بدست بیاری بعد اقدام کنی دیگه یعنی از نظر من باید هر دو باهم باشم تا به آزادی مالی برسی .

جالبه یکی از دبیر های دوران ابتدائیم رو چند وقت پیش اتفاقی او خیابون دیدم که رفته بودن اعتراضات برای افزایش حقوق دبیران جلوی آموزش و پرورش رفتم جلو باهاش احوال پرسی کردمو اینا بعد بهش گفتم آقای فلانی یادته به ما چی می گفتی ؟گفت در چه موردی؟گفتم همون انشا معروفه که هر سال به ما میدادند هر معلمی دوباره جواب قبلی رو تکرار کرد گفت همون که می گفتید علم بهتره یا ثروت؟گفت آره یادمه،گفتم حالا علم بهتره یا ثروت؟ یا آه سردی کشید و گفت ثروت بهش گفتم هر چند معلمم بودی دوست دارم ولی قبول کن که ظلمی که شما معلمان در حق ما بچه ها کردید هیتلر به بشر نکرد گفت قبول دارم چون اونا با حرفاشون با کارشون ذهن مارو روی فقط و بدبختی برنامه ریزی کردن یه ذره طولانی شد ببخشید???....

روش پنجم:پیام فکری.....

پیام فکری
پیام فکری

پیام فکری:چیز هایی که در طول روز زیاد بهش فکر می کنی هم تبدیل به باور میشن خب حالا تو الان میری و یه فیلمی رو تماشا می کنی که همش همه دارن به هم خیانت می کنن بعدش همش به خیانت داری فکر می کنی خب عزیز دلم وقتی تو زیاد به چیزی فکر می کنی و تبدیل به باور میشه قطعا در زندگیت خیانت می بینی این دیگه یه چیز کاملا منطقی و علمیه که در همین مورد هم یه مقاله کامل و مفصل باید براتون بنویسم فقط الان یه جمله ای ازش رو براتون می نویسم...

(خیانتی که فیلم و سریال ها به بشر کرده اند هیتلر به بشر نکرده) تمام!!!

خب دیگه همه چی با خودته می خوای فقر رو انتخاب کنی یا ثروت؟اکه انتخابت ثروته حتما به این 5 نکته فوق العاده عمل کن اگه هم می خوای فقیر بمونی کلا دیگه توی پیج من نیا چون بدردت نمی خوره...

دوست دارم عزیزم❤️??....

منتظر مقالات پربار و مفید بعدی هم باش...

موضوع مقاله بعدی:چگونه باور هامون رو تغییر بدیم؟

خب دیگه از ته قلبم بهترین هارو برات آرزو می کنم اگه این مطلب هم در زندگی تو تاثیر گذاشت و دوست داشتی حتما برای دوستات که خواهان تغییر هستند بفرست و این پستو لایک کن که به من انرژی بدی..❤️

ارادتمند شما سینا میرزایی...??

1400/12/03



باروسینا میرزاییپیام زندگیجهان زیباعشق به خدا
چیزایی که هیچ جایی بهت نگفتنو اینجا بهت میگم ❤️??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید