ویرگول
ورودثبت نام
Sina.mirzaeeiii
Sina.mirzaeeiii
خواندن ۵ دقیقه·۳ سال پیش

(5 باور دوم که جلوی رسیدن شما به آزادی مالی رو میگیرند)پارت دوم

ای که با نامت جهان آغاز شد،دفتر ماهم به نامت باز شد??...


دفتری کز نام تو زیور گرفت،کار آن از چرخ بالاتر گرفت ?❤️...

سلام جووون دل حالت چطوره؟ آقا همینجا من ازت عذرخواهی می کنم حدود 1 ماهی هست که هیچی منتشر نکردم براتون میدونم دلت برام یه ذره شده???? ولی الان دیگه اومدم با ادامه پست قبلی...

اگه پست قبلی رو ندیدی حتما برو اون پست رو ببین و خوب بهش دقت کن و یه سری مطالب رو قرار بود یادداشت کنی بعد بیا این پست

خب.

جمله شماره 6:من فقط راجب مثبت ها صحبت می کنم؟(از 1 تا 10 بهش نمره بده بر اساس باوری که به این جمله داری)...

جمله شماره 7:من وقتی ماشین یا خانه گران قیمت می بینم خوشحال می شوم؟( از 1 تا 10 نسبت به باوری که داری نمره بده)...

جمله شماره 8:هر زمان پول زیادی بدست آورم اولین کارم کمک به نیازمندان است؟(از 1 تا 10 نسبت به باور و عملی که به این جمله داری نمره بده)...

جمله شماره 9: بیشتر ثروتمندان آدم های خوبی هستند و از راه درست ثروتمند شدند؟(از 1 تا 10 بر اساس باوری که داری نمره بده)...

جمله شماره 10:عاشق انسان های روی زمین هستم و همیشه در فکر خدمت هستم؟(از 1 تا 10 به این جمله بر اساس باورت نمره بده)...

خب حالا نمراتت رو جمع کن ببینم چند میشه.وقتی جمع کردی ادامه این پست رو بخون?....

خب قبل از اینکه بریم ادامه بحث من یه چیزایی باید در مورد جمله هایی که قرار بود بهشون نمره بدی بهت بگم .خب جمله اول...

ببین پول درآوردن راحته به شرطی که خودت بخوای اگه باورت اینه که خیلی سخت پول بدست میاد مطمئن باش باید تو زندگیت واسه هزار تومن سگ دو بزنی.

جمله دوم ببین تو هر چقدر بیشتر با خدا رفیق بشی هر چقدر بیشتر به خودت اعتماد کنی و ایمان بیاری پول بیشتری وارد زندگیت میشه.

جمله سوم ببین به نظر من و تحقیقاتی که انجام دادم تو ایران پول دراوردن خیلی راحتره تا کشور های اروپایی و آمریکایی مثلا بزار یه مثالی برات بزنم توی ایران خیلیا هستن که راننده هستن راننده ماشین سنگین منظورمه خب بعد تو ایران راحت میتونن ماشین سنگین بخرن و برای خودشون کار کنن و اگه خوب تلاش کنن بین 3 تا 5 سال ثروتمند میشن از لحاظ مالی عرض می کنم اما تو انگلیس هیچ کسی ماشین سنگین شخصی ندارم همه واسه دولت و شرکت های بزرگ هستن مثلا دولت یا اون شرکت بزرگ میاد به بعضی افراد که گواهینامه پایه 1 دارن ماشین سنگین میده و ماهیانه یه حقوقی بهشون میده و دیگه کارمند هستن و بین 20 تا 30 سال طول می کشه تا بازنشست بشن و شاید به آزادی مالی برسن اما تو ایران با یک چهارم این میتونن به آزادی مالی برسن.

خب جمله چهارم.بعضیا باورشون اینه که فقط از طریق درس خوندن و دانشگاه رفتن میتونن ثروتمند بشن اما به نظرم در ایران این کاملا اشتباهه... اگر اشتباه نکنم زیگ زیگلار کارآفرین آمریکایی میگه تحصیلات آکادمیک در آمریکا فقط در حد گذراندن امورات عادی در زندگی هستند....تازه یکم جملم هم ناقصه عذرخواهی می کنم اما اصل منظورشون اینه که با تحصیلات آکادمیک فقط میشه یه زندگی عادی رو ساخت و گذروند تازه اونم در آمریکا که سیستم آموزشیش خیلی از ایران بهتره و فرصت های شغلی بیشتری داره در ایران طرف فوق لیسانس داره اما بیکاره مثلا...

خب جمله پنجم بعضیا باورشون اینه که وارد هر کاری بشن گند میزنن خب هر کسی با این بارو در هر زمینه ای وارد بشه قطعا خراب می کنه...

جمله ششم طرف هر جا و هر دقیقه در روز در حال صحبت در مورد کمبود ها و فقر هستش میره پیش دوستش سریع سر صحبت رو باز می کنه میگه( ای خدا دیروز یه روغن 1 لیتری گرفتم 20 تومن الان رفتم یکی بخرم میگه 30 تومن)

خب این فرد با این صحبتاش داره کمبود هارو به زندگیش دعوت می کنه...

خب جمله هفتم بعضیا هستن تا یه چیز گرون قیمت رو می بینند مثل یه ماشین گرون قیمت یه خونه بزرگ و گرون قیمت درجا میگن( ای فلان فلان شده بیشرف معلوم نیست پول کدوم بدبختیو خورده که اینا رو باهاش خریده) همچین افرادی هیچ وقت در زندگیشون پیشرفت نمی کنن....

خب جمله هشتم بعضیا هستن که هر چقدر هم پول داشته باشن به فقرا کمک مالی نمی کنند خب قطعا خدا از این افراد پس می گیره...

خب جمله نهم بعضیا هستن تا یه فرد ثروتمندی رو میبینن دوباره باز می گن (ای بی شرف معلوم نیست خون کیو کرده تو شیشه که به اینجا و این جایگاه رسیده)

خب جمله آخر مثلا یه فردی از عالم و آدم متنفره خب خدا هم دیگه اونو دوست نداره چون داره دست های خدا رو اذیت می کنه...

خب حالا نمراتتونو مطمئنم جمع کردید....⬇️⬇️

نتایج: افرادی که زیر (30) بودن :این افراد،افراد سمی هستند و هر کسی تحت تاثیر این افراد قرار بگیره قطعا فقیر میشه....و باید باید حتما باورهاشون رو اصلاح کنند که در ادامه خواهم گفت چطور اطلاح کنند

بین 30 تا 60:این افراد هم جز افراد فقیر هستند و حتی یه حقوق کارمندی ساده هم ندارند ولی تاثیر آنچنانی روی اطرافشون ندارند ولی باید حتما حتما باورهاشون رو تغییر بدند....

بین 60 تا 80:این افراد یک زندگی کارمندی دارند که طرف خودشو بکشه یه ماشین عادی و یه خونه کوچیک بتونه بخره تازه اونم بعد از چند سال خوب کار کردن و هر 2 سال یکبار پول هاش رو خوب جمع کنه بتونه یه سفر خارجی بره و کلا یک زندگی معمولی دارن....

اما گروه آخر 80 تا 100:گروهی که در زندگیشون به آزادی مالی رسیدند و یا به زودی قراره برسند و حداقل ماهی 30 تا 40 میلیون درآمد داشته باشند....

خب حالا چطور باور هامون رو اصلاح کنیم؟هر کدوم از تست ها که نمره ای که بهشون دادیم زیر (10) بود باید روزی 100 باز به مدت 21 تا 30 روز یک دور تسبیح تکرار کنند برای مثال جمله شماره 5( من در هر کاری وارد شوم سود عالی کسب می کنم؟ یک دور تسبیح...

خب حالا از روزی که شروع کردید باید یک دفترچه تهیه کنید و نشانه هایی که در طول روز می‌بینید یادداشت کنید و از روزی که شروع می کنید به انجام این تکنیک ها نشانه هایی وارد زندگیتون میشه که باید بهشون توجه کنید

ببینید این تمرین فوق العادست و کولاک می کنه من خودم ازش نتیجه خوبی دیدم و خیلیا که این تمرین رو انجام دادن و درود بر استاد نازنینم که این مطالب بسیار آموزنده و کاربردی رو به من یاد دادن??...

آقا تا پست بعدی شمارو به خدای عزیزم می سپارم...

ارادتمند شما سینا میرزایی ???❤️.

1401/01/10


سینا میرزاییثروتخدابارواصلاح
چیزایی که هیچ جایی بهت نگفتنو اینجا بهت میگم ❤️??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید