ویرگول
ورودثبت نام
Sina.mirzaeeiii
Sina.mirzaeeiii
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

5 باور فقر ساز و مانع رسیدن به آزادی مالی(پارت اول)

فقر......
فقر......

ای که با نامت جهان آغاز شد،دفتر ماهم بنامت باز شد?

دفتر یک نام تو زیور گرفت،کار آن از چرخ بالاتر گرفت❤️?

سلام و درود خدمت تک به تک شما رفقای جان حالتون چطوره؟میدونم که خوبی خیلی هم خوبی....

آقا اگه 2 تا پست قبلی رو نخوندم حتما برو اونو بخون تا کامل معنی این پست رو درک کنی و بتونی ازش استفاده کنی و به چیزایی که می خوای برسی.....

قبلش بزار بهت بگم این تکنیکی که من دارم بهت می گم که انجام بدی قبلش واسه خودم کلی پول دادم که این مطلب رو یاد بگیرم و الآن از استادم اجازه گرفتم که بیام اینجا و به تو که عزیز دلمی آموزشش بدم تا توهم به چیزایی که می خوای برسی....پس با خیال راحت اول بخون و بعد برو و عمل کن بهش در ضمن این پارت اول هستش و 1 پارت دیگه هم داره که اون رو حتما در چند روز آینده براتون می نویسم و منتشر می کنم که اون ادامه این هستش و ازت می خوام وقتی اون رو هم منتشر کردم باهم بهشون عمل کنی هر دوشون به صورت همزمان......

خب حالا این 5 تا باور رو اگر اصلاح کنی حتما ورودی های مالی زندگیت بسیار بیشتر میشه و قبلش اینم بهت بگم به جز پول خیلی چیزای دیگه رو هم وارد زندگیت می کنه ....

حالا به هر کدوم از جملات باید از 1 تا 10 نمره بدی بر اساس باوری که نسبت به اون جمله داری....

حالا جمله اول:بدست آوردن پول آسان ترین کار دنیاست؟. نمره بده بر اساس باورت.....،

جمله 2:هر چقدر ایمان انسان بالاتر رود انسان ثروتمند تر می شود؟ منظورش ایمان به خود و خداست،نمره بده بر اساس باورت از 1 تا 10.....،

جمله 3:در ایران پول درآوردن آسان است؟بر اساس باورت به این جمله هم نمره بده از 1 تا 10.....،

جمله 4:تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک تاثیر آنچنانی در ثروتمند شدن ندارد؟بر اساس باورت نمره بده از 1 تا 10.....،

جمله 5:من در هر کاری وارد می شوم سود عالی کسب می کنم؟بر اساس باورت از 1 تا 10 نمره بده به این جمله.....،،

خیلی مهمه این جمله
خیلی مهمه این جمله


خب حالا همون طور که بار ها گفتم به این جملات بر اساس باوری که بهش داری نمره بده خب حالا مثال بعضیا باورشون اینه که پول از تو سنگا در میاد خب این فرد باید 1 بده چون اصلا به این جمله بارو نداره خب...

ببینید خیلی مهمه واقعا تنها فرق انسان های پولدار با فقیر فقط نوع افکار و باور هاشونه همین......

خب حالا این جملات رو یادداشت کن و بعد تو دفترت بهشون نمره بده چون بعدا حتما نیازت میشه تا پارت بعدی ....بعدش بهتون میگم که باید این باور های محدود کننده رو اصلاح کنی و به بارو های ثروتساز تبدیل کنی....

همین دیگه از ته دل براتون آرزوی موفقیت و پول و روابط عالی و هر چیزی که دوست داری می کنم.تا پست بعدی شمارو به خدای عظیم و کبیر و کافی میسپارم ....

ارادتمند شما سینا میرزایی.1400/12/12

سینا میرزاییباورپولثروتباور محدود کننده
چیزایی که هیچ جایی بهت نگفتنو اینجا بهت میگم ❤️??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید