ویرگول
ورودثبت نام
سینا پیرانی | برنامه نویس وب
سینا پیرانی | برنامه نویس وب
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

محاسبه اختلاف ساعت جغرافیای دوازدهم

سایت محاسبه اختلاف ساعت جغرافیای دوازدهم: مکاس

سایتی که میخوام بهتون معرفی کنم سایت مکاس هست که بصورت رایگان توی بلاگفا میزبانی میشه و یه سایت خیلی سادست ولی شما رو از اختلاف ساعت راحت میکنه!

داستان از این قراره که نمره جغرافیای من خیلی کم بود و میخواستم با انجام فعالیت نمرم رو ببرم بالا و از اونجایی که برنامه نویسی بلد بودم گفتم چی بهتر از اینکه همچین سایتی رو بسازم که هم به من کمک کنه هم به بقیه

توجه داشته باشین که این مقاله رو هم برای بالا رفتن رنک گوگل سایت مینویسم تا ادمای بیشتری بتونن باهاش کار کنن وگرنه ما که نمرمون رو گرفتیم:) (الان که دارم اینو مینویسم هنوز تحویل دبیر ندادم)

خلاصه اینکه برای اختلاف ساعت جغرافیای دوازدهم زیاد خودتون رو درگیر نکنین و با این سایت ساده کارتون راه میوفته با کلیک کردن روی اینجا وارد سایت مکاس میشین

حالا چرا مکاس!!

مکاس یه اسم مستعاره م= محاسبه، ک= کننده، ا = اختلاف، س= ساعت. خلاصه اینکه اره ماهم دانش اموز بودیم امسالم سال اخره و نزدیک کنکوریم و منم کنکور میدم تا ببینم خدا چی میخواد گرچه مطمئنم که موفق میشم:)

http://makas.blogfa.com

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

جغرافیادوازدهماختلاف ساعتمحاسبه اختلاف ساعتفرمول اختلاف ساعت
عاشق برنامه نویسی و حوزه های تکنولوژی. برنامه نویس فرانت‌اند و رباتیک آینده♥️
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید