ویرگول
ورودثبت نام
سهیل خالق اصکایز تاتیوس
سهیل خالق اصکایز تاتیوس
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

سهیل اصکایز

خب خب سهیلم خالق اصکایز خالق اغتشتل اشگر خالق دیوانگر خالق خلافکار شهر خالق قازخمی

تاریخ اومدن در مجازی 1398/11/8

تاربخ رفتن از این مجازی 1402/06/26

من میرم از امروز کسی حق استفاده از اینا رو نداره و هرکی

ی رو اسم سولی ی اصکایز یا عمو سولی کل اس کرد فیکه کلن کسی به اسم سهیل تو مجازی نبود جز خودم خودم نیست خب میرم دو تا افی بیشتر ندادم اونم یدونش به اوکیلا بود یکیش به امیر بود ک جبران کردم دیلیل رفتنم به دلیل که همه مجازی بجه سالن بچه 15 ساله با 14 سال میشن شاخ دیگ جایی برای من نمونده یع مشت روبیکی شاخ شدن با کد فیلتری ک خدمم خزش کردم شاخ میشن .............

داداشام

میلاد کورد

ارش کورد

عرفان کورد

ارمان زاهدانی

امیروک قمار باز قاتل

کاپیتان حارث

اشکان شیطان زخمی

یاسین داعشی

فازل داعشی

و..............................

سهیلسهیل خالق اصکایزرفتن سهیل از مجازیسهیل اصکایز رفت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید