ویرگول
ورودثبت نام
سهیل خالق اصکایز تاتیوس
سهیل خالق اصکایز تاتیوس
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

سهیل اصکایز

خب بگم که امروز دیگ از مجازی حالم بهم میخوره چرا چونکه بچه 15/14/13 ساله ریخته مجازی ادعا میکنن 23 سالشونه رفم کال با همشون فوقش 12 سالش بود ادعا میکرد من مشکلی ندارم که سنش کمه ادعا نکنن من خودم سال 1398 اومدم همش 14 سالم بود به همع گفمم 14 سالم طرف فک کرد کم میارم هعیی باختش زدم با داوری با مرام ارش مخ کات بود نمیدونم شاید لوتیا طومار من زیاد شناس نبودم اسم هویتم سهیل تیز تایپر غم ناک/سهیل طومار /بکس متلفت که لیدرش جوکر طومار بود خالق طومار شایدم شماها بگین دادا سن خودتت 18 چیزی نیست دادا من که ادعایی ندارم من با سن 14 اومدم مجازی به همه گفم گفن بکلیم کلیدمم باختشونم با دستای خودم زدم و الان با سن 18 از مجازی میرم داداشیام

میلاد/ارش /اکیلا/اشکان/عرفان/فازل/حارث/یاسین/ارمان/امیر و خیلی ها ک حوصله ندارم بنویس

تاریخ رفتنم از مجازی

1402/06/27

ساعت رفتنم //

01/09

خواهر من برادر من منبر ساده شو یعنی چی این همه بیخوابی یا هرچی بکشی یا یه رفیق رکبت میکنه تو بگو افیشو زدی بنرش کردی تو بگو رکوردو زدی تو بگو 1سال کلیدی اخرش چی با بنر افیش دل مادرت خش میکنی من که ترک تحصیلم من که خونم تکه میتونم 100 روز بکلم .ولی اخرش چی بکش کنار درس مقشت بخون برو سرکار برو دانشگاه من حرفی ندارم یاحق بای

الان که مسعولیت امده گردنم دیگ ول کردم امروز که جدا شدم فهمیدم الان جایی که از 10شب تا 8نیم صحب کل کنم میرم از ساعت 10 تا 1ظهر سر کار بایییییییییییییییییییییییییمنم

مجازیقفلی اصکایزسهیل خالدیسهیل اصکایزسهیل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید