ویرگول
ورودثبت نام
SoroushMoghadasi
SoroushMoghadasi
خواندن ۵ دقیقه·۳ سال پیش

بهترین نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتساپ


اگر اشتباه نکنم حدود دو سال پیش بود. که قصد کرده بودم از یک شیوه جدید تبلیغاتی استفاده کنم. چرا که ارسال پیام کوتاه یا همان اس ام اس دیگر نه برای من نه برای مشتری ها جذابیت و از آن مهم تر بازدهی خوبی نداشت. و به قول معروف نرخ تبدیل مناسبی نداشت و به نوعی فقط بودجه خودم را دو دستی به سامانه های پیام کوتاه تقدیم میکردم.

نرخ تبدیل اونقدری افتضاح بود که نیاز داشتم مبلغ زیادی را صرف این منبع کنم و در مقابل حجم پایینی با من آشنا یا تماس بگیرند. چند دقیقه ای را در همین فکر ها بودم که ناگهان فکری به ذهنم رسید. چی میشد اگر تو واتساپ میتونستم پیام خودم رو ارسال کنم؟ خب در واقع میتونستم تو واتساپ اول به مشتری های قدیمی که از گذشته داشتم پیام بفرستم تا خودم و کسب و کارم رو یادآوری کنم و بتونم تعاملم را باهاشون حفظ کنم. حتما شما هم میدونید که حفظ مشتری قدیمی مهم تر از جذب مشتری جدید است.

بعد هم شروع کنم به جذب مشتری جدید که باهاش کسب و کارم رو رونق بیشتری بدم. و تو این بازار که مهم دارن از رو دست هم کپی میکنند من خاص و ويژه عمل کنم اما چطور؟

وقتی اون موقع یعنی ۲ سال پیش تو اینترنت جست و جو کردم واقعا هیچ راه درست و حسابی پیدا نکردم که بتونم باهاش توی واتساپ بدون دردسر پیام خودم رو به مشتری های قدیمی خودم و مشتری های احتمالی خودم که در واقع بانک شماره بازار هدف بود ارسال کنم.

اما تو شخصیت من بیخیال شدن معنی نداشت که، تصمیم گرفتم برم سراغ منابع خارجی و یه سر و گوشی آب بدم ببینم این اجنوی ها راه حلی برای این موضوع دارند یا نه؟ بعد از کمی جست و جو با چند تا سایت آشنا شدم که دقیقا اون خدمات و نرم افزاری رو به فروش می رساندند که من نیاز داشتم. و این فوق العاده بود.

در واقع راه های رسیدن به هدف من زیاد شده بود. بعد از کمی تحقیق از بین چندین انتخاب یک گزینه رو انتخاب کردم. رایگان بود اما متاسفانه بر خلاف انتظارم افتضاح بود. تصمیم گرفتم همه نسخه های پولی را نیز امتحان کنم. برای تست و بررسی هر کدام از این نرم افزار ها هزینه شون رو به صورت کامل پرداخت کردم تا بهترین گزینه رو انتخاب کنم. هندونه در بسته بود چون هیچ گدومشون امکان تست هم نداشت.

البته نکته مهم تر از هزینه این بود که به هیچ وجه نمیشد هزینه لایسنس این نرم افزار ها را به راحتی پرداخت کرد و نیاز بود هم کارمزد بالایی بدم هم انتظار بکشم و خلاصه سخت و زمان بر بود. من هم

خلاصه سرتون رو درد نیارم. بریم سراغ بهترین نرم افزار که من تستشون کردم و ازشون راضی بودم. اگر بخوام همه نرم افزار هایی که در این حوزه فعال هستند رو نام ببرم این مقاله خیلی طولانی میشه. پس فقط اونی که مهم ترین هست و باعث میشه انتخاب درست انجام بدید رو نام میبرم.

نرم افزار بیزینس سندر:

بیزینس سندر از آن نرم افزار های خوش ساختی بود که در مراحل آخر تست هام باهاش آشنا شدم. فقط میتونم بگم فوق العاده است. بهترین نرم افزاری که میشه پیدا کرد تا باهاش هم جواب مشتری ها رو داخل خود نرم افزار بدم . هم پاسخگویی خودکار هم از همه مهم تر ارسال پیام انبوه داشته باشه. هنوز هم در حال استفاده از این یار دوست داشتنی خودم هستم. که بسیاری از مشکلات درون سازمانی من رو یه تنه برطرف کرده. لازم به ذکر است که بگم الان که در حال نگارش این نوشته هستم یعنی ۱۲ اسفند سال ۱۴۰۰ ورژن اصلی این نرم افزار نسخه ۱۰ است. (به هیج عنوان از ورژن های پایین تر استفاده نکنید دلیلش رو میگم جلو تر)

ویژگی های بیزینس سندر ورژن ۱۰:

  • ارسال پیام انبوه در واتساپ
  • آنتی بلاکر هوشمند و قوی
  • امکان تعریف دستورات شرطی که میتونه باهاش پاسخ هوشمندانه بده
  • امکان فیلتر شماره های واتساپی از غیر واتساپی
  • امکان استخراج شماره اعضای گروه ها
  • و...

خب اینا که گفتیم تنها برخی از مهم ترین قابلیت این نرم افزار بود که نام بردیم. میتونید مثلا خودتون واتسینو یه سر بزیند اونجا کلی مطلب و آموزش و بررسی تخصصی در این زمینه داریم که حتما به کارتون میاد.

برگردم به ادامه ماجرا، بعد از گذشت مدتی دوستان و آشنایان به سمت من حجوم آوردند که آقا جطوری این کارو میکنی؟ به ما هم یاد بده. و... از این چیزهایی که خودتون بهتر میدونید. منم دیدم خدایا من تمام وقت و انرژی ام از کار اصلی دور شده و در حال معرفی این رفیق دوست داشتنی بیزینس سندر شده. خب اکثر این دوستان تخصصی نداشتند. آموزشی موجود نبود و اکثرشون حتی نمی تونستند نرم افزار رو از سایت خارجیش تهیه کنند.

به پیشنهاد یکی از دوستان سایت واتسینو رو طراحی و توسعه دادیم. تا یک بار برای همیشه این موضوع رو با تمام نکات اصلیش در اختیار علاقه مندان قرار بدیم. دیری نگذشت که امروز تبدیل به مرجع واتساپ مارکتینگ در ایران شدیم. و نماینده رسمی دو نرم افزار معروف در این زمینه در ایران، که هم بتونیم لایسنس قانونی اون رو در اختیار همه قرار بدیم. هم آموزش درست حسابی بدیم. هم خرید لایسنس را تسهیل دهیم. اگر از ربات واتساپ ما استفاده کنید. سبک جدید تبلیغات و مدیریت مشتریان را تجربه خواهید کرد.

خیلی زود هم یک سری افراد شروع به فروش نسخ های تقلبی و کرک شده نرم افزار کردند. که البته بعد از ۲ روز از کار می افتد و چیزی جز ضرر مالی برای مشتری ندارد.

خب بریم سراغ این که چرا گفتیم از نسخه های پایین تر نباید استفاده کنید. خب پر واضح است. واتساپ هر روز در حال بروزرسانی اپلیکیشن و الگوریتم های خودشه. البته دوستان هندی ما که نرم افزار را ساخته اند هم به صورت تمام وقت در حال رصد این موضوع و دور زدن آن. در نهایت آپدیت بودن نرم افزار شما به آخرین نسخه مهم ترین رکن جواب گرفتن از این کار است.



واتساپتبلیغاتبازاریابیارسال پیام انبوه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید