ویرگول
ورودثبت نام
اسماعیل محمدنژاد | Esmaeil MohammadNezhad
اسماعیل محمدنژاد | Esmaeil MohammadNezhad
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

من و خواب و حال بد و آلودگی هوای تهران

تصویری از وضعیت هوا در اطراف خانه ما (شاید بتوان میزان غلظت دود در هوا را تا حدودی اطراف نور چراغ‌ها تشخیص داد)
تصویری از وضعیت هوا در اطراف خانه ما (شاید بتوان میزان غلظت دود در هوا را تا حدودی اطراف نور چراغ‌ها تشخیص داد)

ساعت حوالی ۴ با حال بدی از خواب پریدم و احساس خفگی داشتم با حالت تهوع و سرگیجه!
👈 شدیداً بوی #دود می‌آید، بطوریکه وقتی از #خواب پریدم سراسیمه #خانه را چک کردم تا جایی #آتش نگرفته باشد!!
👈 وقتی منشأ بو را پیدا نکردم، رفتم به راهروی ساختمان و متوجه بوی دود شدیدی شدم!!! ترسیدم که نکند بوی دود از خانه همسایه‌هاست! با حال بد و #استرس شدید همه‌جا را چک کردم. اما باز هم منشأ بو را پیدا نکردم...
👈 احساس کردم بو همه جا هست، پس به سراغ #خیابان رفتم تا شاید منشأ بو را در بیرون از ساختمان یافتم!
حدسم درست بود!
بیرون نمیشد نفس کشید!
مِهِ غلیظی از دود در فضا بود که #چشم را هم میسوزاند!
👈 وضعیت #هوا به شدت #آلوده و #خطرناک است.
👈 احتمالا #سرما باعث شده دود معلق در هوا به پایین‌ترین سطح بیاید که من با استشمامش فکر کردم جایی آتش گرفته!!!
👈 #خدا به همه ما رحم کند...
#تهران

آذر ۱۴۰۲
#آلودگی_هوا

آلودگی هواتهراندود
سالها وبلاگ‌نویسی کرده‌ام.از مای اپرا،بلاگر،وردپرس و...تا پرشین‌بلاگ و بلاگفا و بلاگ‌اسکای و میهن‌بلاگ و این آخری‌ها رفتم سراغ بلاگ‌آي‌آر!سرکی به ویرگول می‌کشم ببینم این عجیب‌الخلقه که می‌گویند چیست؟!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید