ویرگول
ورودثبت نام
S.h13
S.h13
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

می خواهم تقوا راتمرین کنم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

خیلی وقتا برخی کلمات مانند برخی اعداد و یا اسامی نسبت به بقیشون ، بیشتر مورد علاقه انسانند.و برای من یکی از اون کلمات تقواست.

با اینکه شاید نتونم درست و دقیق اون رو معنا کنم .اما اونقدری که می دونم ومیتونم ، میخوام بهش عمل کنم.

البته مطمئنا تا حالا در مواردی بهش عمل کردم. اما این باردر موردبرخی موضوعات مورد نظرم و بادقت و مراقبت بیشتری می خوام این کارو بکنم.

من با اینکه این اواخر تصمیم گرفتم در مورد برخی از خواسته ها و دوست داشتن هام بیشتر از این منتظر نمونم ،زودتر بهشون برسم و تجربشون کنم.اما عکس این قضیه نیز برای برخی ازخواسته ها و دوست داشتن هام صادقه.

به این معنی که من میخوام به برخی از خواسته ها و دوست داشتن هام بگم نه.( نه اینکه برا اون خواسته، محدودیتی از خارج باشه .بلکه من خودم میخوام بنا به دلایلی اونو محدود کنم)

بله این من هستم که برا خودم تصمیم میگیرم ،برخی موضوعات رو برا خودم محدود میکنم ،منم که تلاش میکنم و یاد میگیرم، من هستم که بابرخی از خواسته ها و دوست داشتن هام مخالفت میکنم و این منم که میخوام خیلی از خواسته ها و چیزایی که دوست دارم رو تجربه کنم.فارغ از اینکه دیگران چه فکری میکنن.

چون این زندگی منه. (البته این بدین معنا نیست که دیگران و نظراتشون برام مهم نباشن. اما این مسئله رو در حد خودش و بنا به خیرخواهی، راهنمایی و مشورتی که می خوان به من بدن در نظر میگیرم)

بله همونطور که گفتم من میخوام برخی ازخواسته ها و دوست داشتن هام رو محدود کنم یا نادیده بگیرم بنا بر دلایل،باورها ، مصالح و اهداف بزرگتری که به نظرم وجود داره .حتی اگه برام سخت باشه و یا اون خواسته و دوست داشتنی که قراره محدود یا نادیده گرفته بشه برام خیلی جذاب و دوست داشتنی باشه.

و اسم این کارو میذارم تمرین تقوا.

امیدوارم موفق باشم.

امیدوارم شما هم موفق باشید و خوشحال میشم نظراتتون رو برام بنویسید.




تقوادوست داشتن هاخودمارزشمندیهدف والا
ته صف عاشقان تو♥️
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید