ویرگول
ورودثبت نام
!Click
!Click
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

#روایتگرباش

#روایتگرباش هممم.. یادمه همیشه نمره انشام 16 میشد.. خب.. هنوز تلاش میکنم.

نمیدونم این روزا چطور زندگی میکنی ولی حتما کلافه شدی از بس بهت گفتن بسه دیگه چقد گوشی میگیری دستت :)

خب چیکار میتونیم بکنیم؟ بیرون که نمیشه رفت.. سینمامون هم که شده یه صفحه 6.9 اینچی، من که دلم واس اون دوران تنگ شده، احتمالا توام مثل من ساعت 7 صب پا میشی و میری سر کلاس.. یه کلاس 6.9 اینچی.. هی! هندزفری یادت نره! قراره سوال جواب بدی. یا شایدم گوشی میره یه طرف اتاق و خودت اون طرف تو خواب..

ساعت 12 میشه و... ای بابا شارژمم که تموم شد حالا چیکار کنم؟ 1 ساعت بیکار بشینم به دیوار نگاه کنم؟ خب قطعا دوباره میری میخوابی. بیدار که شدی دوباره صفحه 6.9 اینچی رو میگیری دستت و - دابل کلیک روی پاور باتن - اسپاتیفای بالا میاد و آهنگ رو پلی میکنی میری تو تلگرام و پیام جدید سامسونگ موبایل ایران رو میبینی! هی هی صبر کن! نوت 20 اولترا؟ فقط لازمه #روایتگرباش َم؟ بعدش چی؟ اوه کالاف دیوتی موبایل یادم رفت! با بچه ها قرار بازی داشتم :(

اشکالی نداره.. یوتوب همیشه نجاتت میده! بریم یکم سعی کن نخندی ببینیم، من میرم خوراکی بیارم.. اومدی فیلترشکنم روشن کن. اوه راستی هفته پیش چنتا عکس گرفتم.. دارم میرم ادیتشون کنم...

هی! صبر کن ینی چی؟ شارژ هندزفریم تموم شد؟ ولی اون که 11 ساعت عمر باتری داشت.. چقد زود گذشت!!!عالی شد! حالا باید بدون هندزفری برم واتسپ با بچه ها ویدیو کال بگیرم...

بچه ها ازم پرسیدن داشتی چیکار میکردی.. منم گفتم یه کمپین هست به اسم #روایتگرباش داشتم اونجا روایت زندگی 6.9 اینچی خودمو میکردم.. بچه ها ازم پرسیدن :

برنده میشی؟؟


جواب دادم : نرفتم که برنده شم.. رفتم بگم، که شاید زندگی سخت شده باشه، ولی هنوز یه دریچه 6.9 اینچی هست که بهمون امید میده، مارو به هم نزدیک میکنه هرچند دوریم، مارو میخندونه... حتی اگه برنده بشم معنیش این نیست که حالا گوشی جدید یا هندزفری یا ساعت دارم..

معنیش اینه همین صفحه 6.9 اینچی حرفامو به بقیه رسوند.. به امید روزی که دوباره زندگی فراتر از 6.9 اینچ بشه ♡ امیدوارم جوایز این کمپین برسه دست کسی که حتی از همین 6.9 اینچ هم محرومه ♡ امیدوارم...

#روایتگرباش

زندگی‌شیش‌و‌نه‌دهم‌‌اینچیروایتگرباشکلیک
#روایتگرباش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید