ویرگول
ورودثبت نام
امیر حسن محمدی
امیر حسن محمدی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

امیرحسن محمدی

امیرحسن محمدی
امیرحسن محمدی

https://zil.ink/ltofanl


سلام! من امیرحسن محمدی هستم، مدرس کسب و کارهای مجازی و درآمدزایی از اینترنت. با توجه به تجربه‌ای که در این حوزه دارم، می‌توانم آموزش‌هایی را برای شما ارائه دهم که به شما و مخاطبانتان کمک کند تا درآمد بیشتری کسب کنید.??

پیشنهادات ارزشمندی که به شما ارائه خواهم داد، شامل موارد زیر است:

۱. ایجاد استراتژی موفق برای کسب و کار آنلاین شما: با توجه به نیازها و محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید، به شما راهنمایی خواهم کرد تا یک برنامه عملی و جذاب برای جذب بیشترین تعداد ممکن از مشتریان هدفتان تهیه کنید.

۲. بهینه‌سازی وسایل ارتباطی آنلاین: با بررسی حضور شما در رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و وبسایت، نکاتی را برای بهبود دیده شدن و جذب ترافیک بیشتر از طریق این کانال‌ها به شما خواهم گفت.

۳. استراتژی بازاریابی محتوا: با ارائه راهنمایی‌ها و تکنیک‌های لازم برای ایجاد محتوای جذاب، منحصر به فرد و مفید برای مخاطبانتان، شما را در رسیدن به مخاطبان جدید کمک خواهم کرد.

۴. ایجاد منابع درآمدجدید: من نشان خواهم داد که چگونه می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلفی از جمله بازاریابی با سیستم عضویت، فروش محصولات دیجیتال، ارائه خدمات آنلاین و بیشتر، منابع درآمد جدیدی ایجاد کنید.

من با اطلاعات و تجربه‌های به‌روز در زمینه کسب و کارهای مجازی و درآمدزایی از اینترنت، می‌توانم شما را در افزایش درآمد خود و جذب مخاطبانتان یاری کنم. منتظر همکاری با شما هستم!??‍?

امیرحسن محمدیاستراتژی بازاریابیافزایش درآمدبازاریابی محتوا
در این کانال هم سرگرمی داریم هم آموزش هم مدرس هستم هم بلاگر? کانال مارا دنبال کنید تا لحضات خوبی را در کنار هم سپری کنیم❤️ ###مهم ترین سلاح انسان مغز انسان هست?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید