ویرگول
ورودثبت نام
ریحانه نیکنام
ریحانه نیکنام
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

خواص عسل طبیعی تاتلیم

خب اگه بخوام از خواص عسل براتون بگم که یه تومار باید بنویسم

ولی اگر بخوام راجب عسل های خودم حرف بزنم باید بگم که بیشترین فروشمون برای درمان استفاده میشه

ینی بیشتر افراد مسن برای سردی بدن و معده میبرن و آقایون جوان برای تقویت قوای جنسیشون..

اینم پیجمه فالو داشته باش
اینم پیجمه فالو داشته باش


فالو کن پیجمو تا مطمئن باشی از خریدت..

اینم باید بگم که عسل هست از رنج قیمت ۱۸۰ هزار تومن تا ۸۵۰ هزارتومن

اما عسلی که ۱۸۰ هزارتومنه قاعدتا اون بازدهی و بازخوردی که دنبالش رو نداره

من تضمین میدم بهت که عسل هامون طبیعیه و تو میتونی بفرستی آزمایشگاه و اگر ناراضی هم بودی میتونی برگردونی و تمام و کمال مبلغ رو پس بگیری.. [البته در دو روز کاری برات واریز میشه ]

عسل هایی مثل آویشن، گون و ترکیب این دو از طبع گرمی برخوردار هستن..

پس اگر جوش زدی یا بدنت خارش گرفت نگران نباش فقط عسل با طبع معتدل بخور مثل کنار..🥰

راستی برای کسایی که بالای ده کیلو عسل خرید کن تخفیف ویژه هم براشون داریم ..

خواص عسلعسل آویشنعسل گون
سلام من ریحانم و 26 سالمه تازه کار نیستم ولی کار عسلمو تازه تو فضای مجازی شروع کردم .. من از عسل هایی که میفروشم مطمئنم پس بهم اعتماد کن تا با هم وارد دنیای زنبور ها بشیم..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید