ویرگول
ورودثبت نام
Telepathy_expert
Telepathy_expert
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

شما نمی دانید تله پاتی چیه و چطوری به ما کمک می کند


طبق تجربیاتم و آزمون و خطاهایی که کردم چهار سال فعالیت در زمینه متافیزیک توانستم کتابی بنویسم که درآن تمام تکنیک هایی تله پاتی را که با آزمون و خطا کردن به دست آوردم را در آن جمع آوری کنم نوشتن این کتاب اصلا آسان نبود چون خودم باید تک تک این آگاهی ها را زندگی می کردم شکر خدا بعد چهار سال این کتاب را نوشتم که به همه افراد جامعه کمک می کند ، با قدرت درونی خود آشنا شوند و استفاده از آن را یاد بگیرند .

تله پاتی قدرت درونی ما است و اصلا چیز عجیب و غریبی نیست همین الان همگی از آن استفاده می کنیم ولی به آن آگاه نیستیم وقتی تکنیک های تله پاتی را یاد می گیریم و می توانیم الهامات را تشخیص دهیم، زندگی کردن برای ما راحت می شود چون می توانیم به راحتی خطرات را احساس کنیم و بهترین تصمیمات را در زندگی بگیریم .



تله پاتی چیستتله پاتی چطور کار میکندتله پاتی
تله پاتی (غریزه) وهمان قدرت درونی خودما است ، من به شما آموزش می دهم که چطور از این قدرت برای حل مشکلات و رسیدن به خواسته هایتان از آن استفاده کنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید