ویرگول
ورودثبت نام
مان م
مان م
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

نمایشگاه الکامپ 98 از نظر من

امروز با جمعی از دوستان فروش در الکامپ حاضر شدم. اول صبح ترافیک سنگین بسیار اذیت کننده بود. مجبور شدم پارکینگ غربی پیاده شم و پیاده برم تا سالن های ۵ تا ۹ که بیشتر استارتاپ ها و شرکت هایی بودند که ما علاقه به جذب و همکاری باهاشون داشتیم.

نکته جالب در ورود تغییر وضعیت و ورود بود. باید ثبت نام می شدی مثل نمایشگاه های درست درمون خارج که البته من فرصت شرکت در یکی از آنها رو داشتم در سنگاپور و همینطور ثبت نام و کارت ویزیتور بهمون می دادند.

ورودی ۲ هزارتومان بنظرم اشتباهه چون حسابی از غرفه داران پول میگیرن همینطور حامیان٫ دیگه چه داستانیه این ورودی! یعنی حس می کنم پیش خودشون گفتن نگیریم! ولی چون میدم خوب پس یه چیزی بگیریم خالا!‌۲ت خوبه علی آقا. علی اقا اره خوبه بگیریم!

تهویه های سالنها خوب بود انصافا. فقط یکی و دو جا تهویه تعطیل بود! که شایدم هم اندازه تهویه کوچک بود! برای اون سالن.

محتوای نمایشگاه خوب بود نه از لحاظ کارگاه ها که البته من همیشه منتقد محتوای این کارگاه ها هستم چون اطلاعات بسیار کهنه و شاید تکراریست برای ما جماعتی که مطالعه انگلیسیمون خوبه. اما بالاخره رایگانه و یه چیزی رد و بدل میشه.

غرفه داران حسابی خرج کرده بودند و بندگان خدا زحمت زیادی کشیده بودند. شاید برخی از دوستان که فاندر هستند باید فرد مناسبی رو در غرفه میزاشتن!‌بعضی از دوستان دم غرفه کاملا تعطیل بودن و از همه چیز بی اطلاع!‌ برخی هم کمی شعور فروش و بازاریابی پایین داشتن که البته واقعا توی برخورد های امروز شاید ۲-۳ نفر اینطوری بودن و بقیه ماه بودن!

این اولین سالی بود که بعد از مدت ها غرفه نداشتیم و واقعا حلالشون باشه اون ۲ ت! که گرفتن چون تجربه بسیار عالی بود و نتیجه هم تا اینجا بد نبوده.

اگر یه روز هم مجبور شیم دوباره غرفه بزنیم. من ترجیح میدم تو غرفه نباشم و باز برم تعامل و نتورک با دوستان دیگه چون نتیجه اش بهتره.

احساس می کنم تعداد مراجعین کم بود و همینطور غرفه دار ها شاید اشتباه می کنم چون آمار دقیق ندارم اما بنظرم باکیفیت بود نسبت به قبل و شاید بازار تشنه تر بود نسبت به گذشته برای جذب مخاطب.

در پایان!‌ آرزوی موفقیت دارم برای همه در الکامپ و پیشنهاد می کنم سر بزنید.


الکامپالکامپ ۹۸نمایشگاه
نویسنده آزاد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید