ویرگول
ورودثبت نام
Thereymah
ThereymahENTP/ Geek(most likely theory) Of Everything
Thereymah
Thereymah
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

Sample text (lol)

سلام!

من reymah هستم. از زمانی که یادم میاد؛ چه تو مدرسه و خونه؛ همه عاشق نوشته هام بودن و دوست داشتن هر وقت که میبینمشون یا سر کلاسشونم براشون متنامو بخونم.

حتی وقتی ۷ سالم بود و تازه رفته بودم کلاس اول یه وبلاگ ساختم و تو یه جشنواره ملی تو بخش وبلاگ نویسی جایزه افتخاری کوچک ترین بلاگر ایران رو دادن بهم:)

البته گذشت و گذشت و من هم نوشتن رو کنار نذاشتم. اما در کنار اون کلی کار جدید شروع کردم. یهو به خودم اومدم و دیدم عاشق برنامه نویسی و رباتیک و فوتبال شدم و اینجا دارم یه پست درباره فیزیک میخونم!

اینارو گفتم فقط برای اینکه تو جو اپن مایند و آکادمیک اینجا تابوی اولین پست رو بشکنم. مشکلی که تو توئیتر و اینستا و بقیه شبکه های مجازی زیاد باهاش دست و پنجه نرم کردم. فکر میکنم یه intp درون دارم!

این پست هیچ جنبه آموزشی تحلیلی و علمی خاصی نداره. صرفا جهت شروعه.

پس از طرف دوستان ویرگولی به خودم خوش آمد میگم!

یاعلی!

۱
۰
Thereymah
Thereymah
ENTP/ Geek(most likely theory) Of Everything
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید