سلام!
من reymah هستم. از زمانی که یادم میاد؛ چه تو مدرسه و خونه؛ همه عاشق نوشته هام بودن و دوست داشتن هر وقت که میبینمشون یا سر کلاسشونم براشون متنامو بخونم.
حتی وقتی ۷ سالم بود و تازه رفته بودم کلاس اول یه وبلاگ ساختم و تو یه جشنواره ملی تو بخش وبلاگ نویسی جایزه افتخاری کوچک ترین بلاگر ایران رو دادن بهم:)
البته گذشت و گذشت و من هم نوشتن رو کنار نذاشتم. اما در کنار اون کلی کار جدید شروع کردم. یهو به خودم اومدم و دیدم عاشق برنامه نویسی و رباتیک و فوتبال شدم و اینجا دارم یه پست درباره فیزیک میخونم!
اینارو گفتم فقط برای اینکه تو جو اپن مایند و آکادمیک اینجا تابوی اولین پست رو بشکنم. مشکلی که تو توئیتر و اینستا و بقیه شبکه های مجازی زیاد باهاش دست و پنجه نرم کردم. فکر میکنم یه intp درون دارم!
این پست هیچ جنبه آموزشی تحلیلی و علمی خاصی نداره. صرفا جهت شروعه.
پس از طرف دوستان ویرگولی به خودم خوش آمد میگم!
یاعلی!