ویرگول
ورودثبت نام
TikToker_IR
TikToker_IR
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

آموزش پیدا کردن آهنگ

سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی در خدمت شما هستیم با اموزشی دیگر
خیلی از دوستان بیشتر اوقات به من پیام میدن که من اهنگ این کلیپ رو میخوام یا همونطور که دیدیم اکثر کامنت های اینستاگرام " یکی اسم اهنگو بگه " هست خوب با اموزش امروز شما میتونید به صورت 99 درصد اهنگارو خودتون پیدا کنید . مگر اهنگ هایی که خاص باشن !!!

خوب بریم شروع کنیم اموزش رو :)

مرحله اول میخوام اپ های جستجوی موزیک رو بهتون معرفی کنم

1- نرم افزار shazam

یکی از محبوب ترین نرم افزار های جستجوی موسیقی

دانلود نسخه مود مخصوص پردازنده های arm64 v8
دانلود نسخه مود مخصوص پردازنده های arm v7

2- نرم افزار musixmatch

دارای بزرگترین مجموعه لیریک جهان است که توسط میلیون ها نفر از مردم برای به دست آوردن فوری همگام سازی لیریک برای یوتیوب، Spotify، پاندورا و … مورد استفاده قرا گرفته است ، این برنامه نیز همانند سایر برنامه های مشابه به شما این امکان را می دهد تا با یک کلیک لیریک آهنگ در حال پخش را دریافت کنید

دانلود musixmatch

3- نرم افزار soundhound

این اپلیکیشن از محبوب ترین اپلیکیشن های تشخیص آهنگ پلی استور با بیش از 50 میلیون بار دانلود به شمار می آید ، نحوه ی کار این برنامه بدین صورت است که ابتدا به آهنگ مورد نظر شما گوش می کند و سپس از بین دیتابیس خود آهنگ مورد نظر شما را پیدا می کند

دانلود soundhound

4- نرم افزار beatfind

کار کردن با Beatfind بسیار ساده است. دکمه رنگی وسط صفحه را لمس کنید. حالا صبر کنید برنامه موزیک در حال پخش در اطراف شما را ضبط کند بعد از اتمام ضبط با زدن دکمه ذره بین، جستجو انجام شده و نتیجه مشخص می شود

دانلود beatfind



بریم سراغ اموزش نرم افزار

اگر اهنگی رو بیرون در حال پخش بود کافیه روی لوگو برنامه بزنید تا به دنبال اهنگ بگرده

اما اگر کلیپ ویس یا تیکه از اهنگ رو به صورت فایلی داشته باشید این اموزش توصیه میشه

این اموزش مختص گوشی های اندرویدی با اندروید +7 که قابلیت split رو دارن هست

خوب در مرحله اول نیاز داریم تا کلیپ مورد نظرمون رو در نرم افزاری که قابلیت split داشته باشه قرار بدیم

مثلا من از تلگرام استفاده کردم

  • اینستاگرام و تیک تاک از این قابلیت پشتیبانی نمیکنن

مرحله اول

روی گزینه منو میزنیم تا مثل تصویر(یک) زیر بشه

برنامه ای که اهنگ مورد نظرتون داخل اون قرار داره رو لمس طولانی میکنیم

مرحله دوم

شبیه تصویریک(بالا سمت راست تصویر) گزینه split screen رو انتخاب میکینم یا به شکل تصویر دو روی مکان مشخص شده میزنیم

مرحله سوم

بعد از این کار میبینیم تلگرام من در نصف بالای صفحه (تصویر سه) قرار گرفته و نصفه دوم نیازمند انتخاب برنامه مورد نظره

خوب الان باید برنامه بعدی رو انتخاب کینم در نصفه پایین تصویرقرار بگیره

که من musixmatch رو انتخاب میکنم

مرحله چهار

حالا باید کلیپی که دنبال اهنگش هستم رو داخل تلگرام پخش کنم و روی لوگو نارنجی رنگ این برنامه بزنم

خوب میبینیم که در عرض چند ثانیه اهنگ مورد نظر رو پیدا میکنه

مرحله پنج

خوب حالا طبق تصویر زیر میبینیم اسم اهنگ و نام خواننده رو برای شما پیدا میکنه و کافیه اسم خواننده و اهنگ رو داخل گوگل سرچ کنید

به همین راحتی به همین خوشمزگی :)

همین کار رو میتونید رو 3 نرم افزار دیگه ای که بالا معرفی کردم پیاده کنید و حتی سخت ترین اهنگارم پیدا کنید ممکنه بعضی از اهنگ هارو بغضی از اپ های بالا داشته باشن پس تا رسیدن به نتیجه رو تمام برنامه های بالا تست کنید

امیدوارم این اموزش به دردتون بخوره

برای دوستانتون هم ارسال کنید تا مشکل اونا هم حل بشه

در ضمن ویدیو همین کار رو از این قسمت ببینید اگر به این شکل مشکل دارید



ادرس گروه تلگرامی ما

کانال تلگرام ما

پیج اینستاگرام ما

همچنین اگر از فعالیت ما راضی هستید میتونید از طریق لینک زیر از ما حمایت کنید :)

پرداخت به تیکتاک | IDPay



پیدا کردن اهنگshazammusixmatchbeatfindجستجوی اهنگ
صفحه رسمی پیج tiktoker_ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید