ویرگول
ورودثبت نام
Travel Ro
Travel Ro
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

کدام شرکت های پرداخت ایرانی معتبر هستند ؟

سلام

احتمالا شما هم مثل من قصد دارید از سایت های خارجی خرید یا پرداختی داشته باشید

من چندماهی هست که با خیلی از سایتهای پرداخت کار میکنم و تجربه ای نسبتا بالای توسنتم کسب کنم که این تجربه رو دوس دارم با شما در میان بزارم که مشکلاتی که برای من پیش اومده شما جلوی شما نباشه

شرکت های که در حوزه پرداخت های اینترنتی کار میکنند زیاد هستن

  1. پیمنت 24 ( بزرگترین و بهترین - متاسفانه الان فعالیتی نداره )
  2. ایرانی کارت
  3. تهران پیمنت
  4. میهن پایتخت
  5. .....

پیمنت 24 اولین و بزرگترین و بهترین شرکتی بود که در این حوزه کار میکرد که متاسفانه به دلایل تحریم نتونست ادامه راه رو بره - در حال حاضر فعالیتی هم نداره. مابقی شرکت های که بعد از پیمنت 24 فعال شدن یا در زمان فعالیت پیمنت 24 فعال شدن در واقع یه جورایی کارمندهای پیمنت 24 بود. پیمنت 24 در شهر اصفهان تاسیس و راه اندازی شد که بعد از دوره ای به تهران نقل مکان کرد.

ایرانی کار : یکی دیگه از شرکت های پرداخت اینترنتی هستش که من خودم به شخصا اصلا پیشنهاد نمیکنم به چند دلیل.

پشتیبانی ضعیف

عدم جواب دادن به تلفن ها

عدم دقت در پرداخت ها

نداشتن اخلاق حرفه ای کاری

این تجربه بعد از 8 ماه کار به دست اومده که واقعا چندباری هم این موارد اطلاع دادم که متاسفانه اهمیتی نداشت .

در روزهای اینده این مطلب کاملتر میشه


پرداخت اینترنتیایرانی کارتپیمنت 24ارسال پول به امارات متحده عربیارسال پول به انگلستان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید