ویرگول
ورودثبت نام
شورای صنفی خوابگاه شهید احمدی روشن
شورای صنفی خوابگاه شهید احمدی روشن
خواندن ۵ دقیقه·۳ ماه پیش

معارفه کاندیدها

ضمن عرض سلام و ادب خدمت یکایک دانشجوهای عزیز و آرزوی موفقیت و سربلندی برای تک تک عزیزان در امتحانات پیش رو، لازم است که به اطلاع برسانیم همانطوری که از قبل اطلاع رسانی شده بود، انتخابات صنفی خوابگاه شهید احمدی روشن در روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ در سامانه نرم‌افزار CW انجام خواهد شد. به همین منظور از عزیزانی که کاندید دوره بعد صنفی هستند درخواست کردیم که در چند خط به معرفی خود پرداخته و دغدغه‌یشان نسبت به امور خوابگاه را به اطلاع شما عزیزان برسانند.
از همه عزیزان تقاضا داریم که ضمن مطالعه دغدغه این دانشجویان‌ و انتخاب کاندیدهای ذی صلاح، فردا در انتخابات صنفی شرکت کرده و به کاندیدهای مورد نظر خود رای بدهید.

۱-محمدرضا بنائیان:

محمد رضا بنائیان، ۱۴۰۲  مهندسی برق
محمد رضا بنائیان، ۱۴۰۲ مهندسی برق

سلام👋
من محمد رضا بناییان هستم ورودی ۴۰۲ برق از اصفهان
دغدغه نسبت به کیفیت و تنوع غذاهای خوابگاه ؛ تمیز بودن محیط خوابگاه و آسون کردن روند مهمان شدن در خوابگاه رو دارم.


۲- علی مروتی:

علی مروتی، ۱۴۰۰ مهندسی شیمی
علی مروتی، ۱۴۰۰ مهندسی شیمی

سلام
علی مروتی هستم ورودی 400 م شیمی
دغدغه ای که دارم مسأله توری های ناقص اتاق ها تخصیص کولر جداگانه به اتاق های بلوک دوم و افزایش شوفاژ اضافه به اتاق هایی که در معرض سرمای بیشتری هستند .
با توجه به تجربه صنفی دوره قبل این امور با پیگیری از نهادهای بالاتر و در جریان قرار گرفتن آنها حل میشود نظیر کاری که چند وقت پیش با حضور ریاست دانشگاه نوشته شد و پیگیری آن منوط به حضور دوباره و پیگیری توسط اعضای اصلی هست.


۳- سید مهدی منصوری تهرانی:

سید مهدی منصوری  تهرانی، ۱۴۰۲ مهندسی صنایع
سید مهدی منصوری تهرانی، ۱۴۰۲ مهندسی صنایع

مهدی منصوری هستم، ورودی ۰۲ صنایع
در مورد امور خوابگاه، یک سری کارها باید انجام بشه
-پافشاری برای بهبود کیفیت غذا
-بهبود وضعیت اینترنت
-نظارت دقیق تر بر عملکرد خدماتی‌ها
-رسیدگی به وسایل ضروری مانند جاروبرقی و...
اینها دغدغه های اصلی من برای خوابگاه خودمون هست.

۴- سبحان ارشدی:

سبحان ارشدی، ۱۴۰۱ مهندسی کامپیوتر
سبحان ارشدی، ۱۴۰۱ مهندسی کامپیوتر

سلام خدمت هم‌خوابگاهی‌های عزیز
من سبحان ارشدی هستم ورودی ۴۰۱ مهندسی کامپیوتر
خب طبعا هدفم از شرکت در صنفی بهبود وضعیت محل زیست امروزه همه ماهاست. از مسائل مربوط به نیاز‌های اولیه گرفته تا حقوق مربوط به دانشجویان خوابگاهی.مسائلی مانند وضعیت مهمان شدن و ورود و خروج افراد به داخل خوابگاه، بحث‌های مربوط به تاسیسات(دوش حمام، قفل شکسته در‌های حمام، توری‌های نصب نشده و...)، اینترنت پایدار در شب، کیفیت غذای خوابگاه چرا که عموما بدتر از کیفیت دانشگاه هست، جلوگیری از قرار دادن دو غذای نامطلوب در یک وعده غذایی، تامین امنیت اطراف خوابگاه که متاسفانه حتی جلوی خوابگاه خفت‌گیری انجام میشود و مسائل عدیده دیگه که انشالله سال آتی شاهد رفع این مشکلات باشیم.


۵- محمد عموشاهی:

محمد عموشاهی ، ۱۴۰۰ مهندسی برق
محمد عموشاهی ، ۱۴۰۰ مهندسی برق

عرض سلام و ادب خدمت همه ‌ی دانشجویان عزیز احمدی روشن

بنده محمد عموشاهی هستم، ورودی ۱۴۰۰ دانشکده مهندسی برق.

همانطوری که در جریان هستید بنده دبیر سابق صنفی خوابگاه احمدی بودم و امسال قصد دارم با وجود مسائل و مشکلات زیادی که در خود خوابگاه به صورت متداوم وجود دارد، از لایه شورای صنفی دانشجویان دانشگاه به حل مشکلات کلان‌تری از خوابگاه بپردازم. مشکلاتی از جمله توری (که خب با پیگیری شورای صنفی دوره قبل، مسئولین اداره امور خوابگاه‌ها، قول حل این مشکل را در چند هفته آینده به شورا دادند)، امنیت مسیرهای منتهی به خوابگاه‌ها و دانشگاه، افزایش کیفیت غذا در کل خوابگاه‌ها و دانشگاه، بررسی و بازنگری در روند اتاق سیگار و... .

امیدوارم باز هم به کمک و پشتوانه شما عزیزان بتوانیم خدمت‌گزار دانشجوها باشیم.


۶- محمدعلی فرجی:

محمد علی فرجی، ۱۴۰۱ مهندسی صنایع
محمد علی فرجی، ۱۴۰۱ مهندسی صنایع

سلام
من محمد علی فرجی ورودی 1401 صنایع هستم
ان شاء الله با کمک سایر دوستان، واسطه خوبی جهت انتقال مشکلات و انتقادات به مسئولین مربوطه باشیم و در حد وسع خود پیگیر این قضیه باشیم.


۷- محمدمهدی روح الامین:

محمدمهدی روح الامین، ۱۴۰۲  مهندسی مکانیک
محمدمهدی روح الامین، ۱۴۰۲ مهندسی مکانیک

سلام
محمد مهدی روح الامین هستم از دانشجوهای ورودی ۰۲ مکانیک
دغدغه‌های اصلی که دارم:نصب دوربین در سالن‌های مطالعه؛ تمیزی حمام و دستشویی؛ افزایش لوازم تمیزکاری مثل طی و جاروبرقی؛ افزودن صندلی‌ها به اتاق و مسائلی از این دست هست.

۸- سید محمد مهدی موسوی:

محمدمهدی موسوی، ۱۴۰۲ مهندسی صنایع
محمدمهدی موسوی، ۱۴۰۲ مهندسی صنایع

بسم الله الرحمن الرحیم
سیدمحمدمهدی موسوی هستم ورودی 02 مهندسی صنایع از شهر اهواز
از دغدغه های بنده برای حضور در شورای صنفی خوابگاه:
پیگیری وضعیت نامطلوب تغذیه خوابگاه
پیگیری نظافت سرویس های بهداشتی و حمام خوابگاه و درست کردن لامپ ها و سردوش ها و...
پیگیری سرویس رفت و آمد دانشجویان

۹- سید محمد صادق احمد زاده:

سید محمد صادق احمدزاده، ۱۴۰۱ مهندسی برق
سید محمد صادق احمدزاده، ۱۴۰۱ مهندسی برق

سلام
من سید محمد صادق احمدزاده، ورودی ۴۰۱ برق هستم.
هدف اصلی من برای ثبت نام کردن، تشکیل شدن صنفی بود تا یه جایی باشه بتونیم بهش غر بزنیم.
دغدغه‌های دیگه‌ای که دارم:
- شام و ناهاره، اگه بتونم می‌خوام متنوع‌تر بشه.
- خرابی تاسیسات رو سریع به مسئول مربوطه اطلاع بدم.


۱۰- محمد جواد یوسفی:

محمد جواد یوسفی، ۱۴۰۲ مهندسی برق
محمد جواد یوسفی، ۱۴۰۲ مهندسی برق

سلام. محمد جواد یوسفی ،ورودی 02 برق هستم
به عنوان کاندید این دوره صنفی دغدغه های من به شرح زیر است :
- نظارت جدی تر به نیروی خدماتی برای بهبود وضعیت بهداشتی خوابگاه
سرعت پایین اینترنت و حتی قطعی در بعضی از نقاط خوابگاه و اتاق ها
- بهبود کیفیت بعضی از غذا
- بهبود وضعیت سرویس های بهداشتی و حمام ها
- تلاش برای راه‌اندازی سامانه‌ای برای سفارش و دریافت غذای ظهر از دانشگاه و انتقال آن به خوابگاه
- حل مشکل کمبود فضای مطالعه( مخصوصا در بازه امتحانات)


۱۱- مهران احمدی:

صنفی احمدی روشن کمال تشکر را از شما عزیزان دارد.





























مطالبه گریصنفی احمدیخوابگاه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید