ویرگول
ورودثبت نام
Vahidaeel | وحیدائیل
Vahidaeel | وحیدائیل
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

روز اول : در مرزِ افسردگی!

بر خلافِ عنوانِ به ظاهر دارک استفاده شده، این نویسنده قصد داره از روش‌های به شدت کاربردی برای بالاتر بردن سطح انرژی خودش جهت بیشتر لذت بردن از زندگی روزانه خودش استفاده کنه! و از اینکه کلمه افسردگی براش اینقدر ضعیفه خندش گرفته!

شکل پایین اسمش نردبان احساسیه ( به نقل از کتابِ بخواهید تا به شما داده شود) :

نردبان احساسی
نردبان احساسی

خیلی میخوام سادش کنم قضیه رو،

توی کدوم یک از این برچسب‌های احساسی لذت بیشتری میبرم؟ مشخصا هرچی بالاتر میرم لذتم بیشتر میشه و حالم بهتره و از قضا کارام هم بهتر انجام میشه و تقلّای کمتری هم براش دارم!

امروز که برای اولین بار میخوام به صورت عامدانه اینکارو انجام بدم توی امیدواری و خوش‌بینی بودم.

کار من شبیه‌سازی مهندسیه و کسب و کار شخصی خودمو حدود سه ساله که شروع کردم و یک سال هم هست که کاملا تنها دارم کار میکنم. توی سه ماه گذشته به خاطر گرفتن کارهای زیاد و انجام ندادن به موقع اونها ( بیشترش به خاطر تنبلی) احساس خیلی مزخرفی بهم دست داده که در نهایت شروع کردم به بالا اومدن از این نردبون کاربردی

من توی پله نگرانی و سرزنش داشتم خودمو نابود میکردم رسما و تقریبا نمیتونستم ازش خارج کنم خودمو.

با مراقبه‌های منظم و البته استراحت دادن به خودم و رها کردن فکرهای مسموم، کم کم ایده‌هایی برای جمع کردن کارهام به ذهنم میرسه و توی این هفته تونستم دوتا از دوازده تا کاری که دستم بود رو تا حدود خیلی زیادی جمع کنم و تحویل بدم که خیلی حس من رو خوب کرد و من رو به این پله امیدواری و البته کمی شکرگزاری و خوشحالی رسوند.

فکر میکنم این روش میتونه توی هر زمینه‌ای که به چالش خوردم و حالمو بد کرده کمکم کنه! و شاید به شما

حال خوبکمک به خودخود ارتقاییوحیداییل
ای کسایی که ایمان آوُردید، .. بیشتر ایمان بیاورید! https://t.me/vahidaeel
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید