ویرگول
ورودثبت نام
Vahidaeel | وحیدائیل
Vahidaeel | وحیدائیل
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

روز چهارم : خواسته و مقاومت

اشتیاق
اشتیاق

روز چهارم رو با ساختن یک پیش‌فرض از شب قبل آماده کرده بودم، و وقتی صبح بیدار شدم، و علیرغم اینکه با سوشال مدیا هم دمخور بودم کمی (که اینم ممکن بود حالمو بد کنه که به قسمت بدش توجه نمیکنیم!) شروع کردم به اونچیزی که آماده کرده بودم عمل کردن...

نکته مهم امروز این بود که وقتی خواسته‌ای خیلی جدی میشه برام، مقاومت‌های اون رو هم میتونم از پیش راهم بردارم

امروز چندتا از کارایی که شاید چند هفته بود نمیتونستم جمعشون کنم رو جمع کردم و این خیلی حالمو خوب کرد و حس قدرت بهم داد

البته بازم بود چیزای منفی‌ای که اگه توجه میکردم حالمو میگرفت، ولی تصمیم گرفتم بهشون اهمیت ندم و با موضع بهتری به اون مسائل نگاه بکنم!

روز چهارم نشون داد، اگر مقاومتی در برابر رسیدن به خواسته هست، حتما با اشتیاق بالاتر برای رسیدن به اون خواسته، میشه ازشون عبور کرد

حال خوبآبراهام هیکسکمک به خودوحیداییلرسیدن به خواسته
ای کسایی که ایمان آوُردید، .. بیشتر ایمان بیاورید!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید