ویرگول
ورودثبت نام
Vahidaeel | وحیدائیل
Vahidaeel | وحیدائیل
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

هفتم دی ماه 1401 - پاک کردن حافظه "حال بد" روز قبل


روز جدید با حس خوب
روز جدید با حس خوب


همیشه درگیر این بودم که کلی برنامه جدید ریختم، کلی عهد بستم با خودم ، یا کلی انگیزش ساختم که مثلا روز بعد شروع میکنم و همه چی رو تغییر میدم. ممکن هم بود که چند روزی رو بتونم انجامش بدم، ولی بحث اساسی اینجا بود که یه جایی یه مشکل جدی درست میشد.... چی بود و چی میشد؟؟

توی مشاهداتِ خودم یه نکته ای رو فهمیدم و اونم اینه که روز جدید یه قسمتِ پنهانی از روزِ گذشته در خودش داره. اتفاقات خوب یا بد دیروز روی امروزم اثر محکمی داره. همونقدری که یه روز خوب میتونه فردای بهتری رو زمینه ساز باشه، روز بد میتونه یکمی کار رو برای فردا سخت تر بکنه. کمترینش اینه که خواب خوبی نداریم و صبح فردا با خستگی و کسالت بیدار میشیم

اما وقتی به این آگاهی رسیدم، یکمی arrange روزم رو تغییر دادم.

اتفاقات مربوط به قسمت پایانی روزم رو تا جایی که میشه دلخواه و خوشایند و قشنگ میچینم که بتونم صبح روز بعد رو خوب شروع کنم. چیزایی مثل خوندن رمان، نواختن ساز، دیدن یه فیلم مورد علاقه، مدیتیشن، دوش آب گرم یا هرچی که به ذهنم میرسه

اینطوری میتونم حافظه حال بدم رو پاک سازی کنم.

یادم هست که یه زندگی خوب، از روزهای خوب تشکیل شده!

حال خوبتوسعه فردیتوسعه جمعیآگاهیحافظه
ای کسایی که ایمان آوُردید، .. بیشتر ایمان بیاورید! https://t.me/vahidaeel
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید