ویرگول
ورودثبت نام
Vahidaeel | وحیدائیل
Vahidaeel | وحیدائیل
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

چِک آپِ اولِ سالی

The World Class Life Deconstruction by Robin Sharma
The World Class Life Deconstruction by Robin Sharma


امروز اولین روزِ سال 1400 بود و از طبقِ یه عادتِ قدیمی بهم دیگه تبریک گفتیم و کلی آرزو کردیم برا همدیگه که خب این چیز بدی هم نیست.

اما چیزی که امسال تصمیم گرفتم انجام بدم برا کسایی که دوست دارمشون، این بود که ازشون یه سوالایی بکنم، و اتفاقاً برای خودم فایده های بیشتری داشت تا اونا.

اولین سوالم این بود که امسال رو چی برای خودتون نام‌گذاری کردید؟؟

من امسال رو برای خودم اینطور نام‌گذاری کردم حالِ خوب! که تحت هیچ شرایطی اجازه ندم حالِ خوبم تحت الشعاع چیزی قرار بگیره. شما چی نام گذاری کردید امسال رو؟؟

دومین سوالم اینطوری بود که چندتا هدف برای امسال درنظر دارید که دقیقا 365 روزِ دیگه میخواید بهش رسیده باشید!

یه نکته‌ی باحالِ خنده دار همینجا بگم:

یکی از رفیقای خوبِ قدیمیم گفت که من میخوام سالِ 1400 حتما ازدواج کنم

من هیچ قضاوتی از خودِ هدف بقیه ندارم، ولی جواب هایی که برای دلایلی که میخوایم به این اهداف برسیم خیلی میتونه کلید بده بهمون، که ارزش‌های زندگیه ما چیه ها (اینو خیلی دقت کنید بهش)

رفیق ما میگفت که آقا دیگه سی سالمون شد، پیر شدیم، بسه، و کلی دلیل اینطوری که همشون از روی ترس و خواستگاه‎‌های منفی ناشی میشدن به نظر من. لااقل اگر هم چیزی رو میخوایم بدونیم که باهاش قراره حالمون از الان هم بهتر بشه، نه اینکه با نبودش حالمون بد شه.

سومین سوالم اینه که حاضریم برای رسیدن به خواسته هامون تغییر بدیم خودمون رو یا نه؟؟

نتایجی که الان توی زندگی مون گرفتیم حاصلِ طرز فکر و باورهامونن.

اگه میخوایم چیز متفاوتی رو نتیجه بگیریم احتمالا باید به فکر ریشه و علت قضیه باشیم، که اونم درونِ خودمونه!

سالِ جدید خودمو با یه چک آپ شروع کردم و ثروت های مختلف خودمو آنالیز کردن که ببینم چی به چیه جریان. این کمک میکنه بهم که چطور برنامه ریزی کنم برای تک تک روزها و حتی ساعات زندگیم. چون همین واحدهای زمانی کوچیک قراره 365 روز ما رو بسازن.

یه شکلی هم ثروت های 8 گانه ای که رابین شارما مطرح کرده آماده کردم شاید به دردتون بخوره!

ثروت های هشت گانه
ثروت های هشت گانه


احتمالا روزای بعدی بیشتر در مورد هرکدوم بنویسم و چیزایی که خوندم و فکر کردم رو توضیح بدم.

اگه حسشو داشتید در مورد 3 تا سوالی که پرسیدم جواب بدید. خوشحال میشم از کشفیات زندگی شما هم باخبر شم و بدونم.

سالتون پر از حالِ خوب و سلامتی!

ارتقای شخصیرابین شارماوحیداییلسال جدیدحال خوب
ای کسایی که ایمان آوُردید، .. بیشتر ایمان بیاورید! https://t.me/vahidaeel
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید