ویرگول
ورودثبت نام
Pantea Varmazyar
Pantea Varmazyar
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

معرفی کتاب من پیش از تو

البته که فکر میکنم اکثر شما این کتاب را خوانده باشید با این حال مختصر توضیحی در این متن میتوانید مطالعه کنید..

کتاب من پیش از تو
کتاب من پیش از تو

این کتاب غافلگیری های زیادی دارد که نشان دهنده ذهن پر تب و تاب نویسنده است؛ این اولین نکته ای است که هر خواننده را جذب می کند. ضمنا این رمان تقریبا به روز است و منطبق با تفکرات امروزی است.

نکته آموزنده این کتاب برای من در لوئیزا کلارک نهفته شده بود. این که هیچوقت برای زندگی کردن دیر نیست. نفس کشیدن با زندگی کردن متفاوت است. خارج شدن از مرز ها زندگی را به شدت جذاب تر و خوشایند تر میکند.

تاثیرگذاری این کتاب بالاست و با قلمی سوزناک نوشته شده که خواننده را تحت تاثیر قرار میدهد و از آن دسته کتاب هاست که نمیتوان در کتابخانه گذاشت و رها کرد.

بخشی از کتاب
بخشی از کتاب

در نهایت اگر بخوام کتاب را در یک جمله توصیف کنم

" دوست داشتن واقعی همانند روح است؛ همه از آن حرف میزنند اما عده ی کمی قادر به دیدن آن هستند...... فرانسوا فوکل"

نویسنده کتاب: جوجو مویز

مترجم: مریم محتاجیم

انتشارات: آموت


کتابکتاب من پیش از توجوجو مویزپانته آ ورمزیارمعرفی کتاب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید