ویرگول
ورودثبت نام
Pantea Varmazyar
Pantea Varmazyar
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

معرفی کتاب ژتون‌قرمز‌من

این کتاب عجیب ترین نوع نوشتار از یک کتاب که تا به حال دیده بودم را داشت. هر فصل دارای چند بخش بود؛ اول هر فصل یک جمله و ابتدای هر بخش اطلاعاتی جالب درباره‌ سال‌های مختلف میلادی بیان شده است در واقع داستان، موازی با بخشی از اطلاعات عمومی بیان می شد.

جلد کتاب ژتون‌قرمز‌من
جلد کتاب ژتون‌قرمز‌من

این رمان دارای احساساتی غلیظ و گیرا است. در پس احساسات غمگین نویسنده طنز هایی زیرپوستی به متن تزریق شده است که خواننده را وادار به خندیدن می‌کند.

این کتاب درباره بی رحمی انسان پس از مدرن شدن است. در متون این کتاب دائما یادآوری می‌شود که پشت پرده انسان دوستی بسیاری از انسان ها چیزی به جز انسان دوستی است و آن خودخواهی و جاه‌طلبی و میل به بینهایت اکثر انسان ها است.

بخشی از کتاب ژتون قرمز‌من
بخشی از کتاب ژتون قرمز‌من

نویسنده: کارن جوی‌فاولر

مترجم: ثنا ناصری

جوایز: برنده جایزه پن فاکنر( جایزه ۱۵ هزار دلاری که به یاد ویلیام فاکنر برنده نوبل و نویسنده معروف، نام گذاری شده است.)

ویراستار: مریم فرنام

انتشارات: نشر میناژ (انتشارت کتاب هایی با موضوعات ادبیات ایران و جهان، تاریخ و فلسفه، سیاست و تئاتر)


پانته آ ورمزیار


ژتون‌قرمز‌منپانته آ ورمزیارکارن جوی فاولرثنا نصاریجایزه پن فاکنر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید