ویرگول
ورودثبت نام
NightShade
NightShade
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

معنی اسم من تو ویرگول چیه ? {{NightShade}}

معنی نایت شید (NightShade) میشه سایه ی شب .

البته این اسم یه جور گیاه سمیه ؛ خب ، اگه اشتباه نکنم.

پایین اصل این عکس نوشته بود نایت شید مرگبار؛پس قطعا سمیه !
پایین اصل این عکس نوشته بود نایت شید مرگبار؛پس قطعا سمیه !


من این اسمو از روی یه کمیک خارجی برداشتم .

اسم یکی از شخصیتاش نایت شید بود ؛ منم بدون توجه به داستان اینو برداشتم برا خودم که به دردمم خورد !

قبلا یه موجود افسانه خلق کرده بودم که ترسناک سیاهو این جور چیزا بود . دیدم این اسم بهش می خوره گذاشتم روش .

این لوگوی کتابَس
این لوگوی کتابَس

یکم شبیه راپتوره . ولی از رو اون الگو برداری نشده.

داشتم نقاشیه دیجیتالی می کشیدم (اون موقع هایی که تجهیزات درست درمون نداشتم) یه چیز باحال از توش در اومد. یکم گفتم مخوفش کنم . اطرافو سیاه کردم ، به موجوده چیز میزای عجیب اضافه کردم تا آخر این شد :

جز اولین نقاشیای دیجیتالیمه
جز اولین نقاشیای دیجیتالیمه

اولین طرح من از نایت شید. قطعا اگه رو سنگ می کشیدمش شبیه نقاشی های غارنشینا می شد .?

طرح دومم امروز تموم کردم . برا کشیدن صورتش یکم از راپتور کش رفتم .

هعععی !!! اگه اشتباه نکنم سه روز اینا طول کشید تا ایشون رو بکشم :

نمی دونم چرا تو ویرگول اینقدر تاره !!
نمی دونم چرا تو ویرگول اینقدر تاره !!

خوشحال میشم نظرتون رو راجع نقاشیم بهم بگین ، مثلا چی کم داره یا خوبه یا بد ... ?



NightShadeسایه شبراپتور
INFP_T 2w1
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید