ویرگول
ورودثبت نام
NightShade
NightShade
خواندن ۱۰ دقیقه·۳ سال پیش

با چه آهنگی بیشتر حال می کنین ?

از اسم پست معلومه چی می خوام بگم ?

خودم به شخصه با سه تا آهنگ می رم تو حس و حال .

راستشو بخواید ، تا امروز اصلا اسم آهنگارم نمی دونستم چه برسه به معنیش ?

الان که خواستم پست بنویسم یکم تحقیق کردم تا با شما به اشتراک بذارمشون ?

آهنگ شماره ۱ : "Not Aline "Red

اسمش "Not Alone" عه. هر جا گشتم اسم خوانندشو Red (قرمز) نوشته بود. الانم اسم خوانندرو red سیو کردم .

حالا چطوری با این آهنگ آشنا شدم ؛ تو گوگل داشتم می چرخیدم ، یه کلیپی تو یوتیوب پیدا کردم که ، موضوعش کاملا معلومه و احتیاجی به گفتن نیست ؛ البته اگه منو بشناسید !!

تنها چیزی از کلیپ ، که روم تاثیر گذاشت موسیقیش بود. از اونجایی که نمیشه تو یوتیوب چیزی دانلود کرد (اگرم بشه فک کنم باید پول پرداخت کنیم حالا نمی دونم) با برنامه XRecorder از صفحه فیلم گرفتم . (صدا رو حالت سیستم بود)

بعد چند بار تلاش (وسط یا هی تبلیغات میاورد یا ادامه فیلم رو دانلود نمی کرد?) فیلمو سیو کردم و رفتم تو برنامه ویرایشگر موسیقی ، بخش تبدیل فیلم به موسیقی رو باز کردم و مثل بچه آدم فیلممو به موسیقی تبدیل کردم . بعد رفتم تو برنامه Automa Tag ، آهنگ ضبط شدمو باز کردم ، اسمشو سیو کردم و برای تصویر موسیقی ، لازم نبود خودم تو گوگل یکی پیدا کنم . اسمو سیو کردم ، رفتم بیرون و دوباره اومدم. اگه اسم موسیقی یه چیز درست و حسابی باشه خودش براتون عکسای پیشنهادی و مرتبط میاره.

خلاصه ، همه این کارا رو مو به مو انجام دادم و دقیقا عین نسخه اصلیش درستش کردم .


بعد ضبط ویدیو وارد این برنامه شدم
بعد ضبط ویدیو وارد این برنامه شدم
وارد این بخش شدم
وارد این بخش شدم
یه ویدیو انتخاب کردم
یه ویدیو انتخاب کردم
دکمه بازی ، نتیجرو بخش می کنه و دکمه بالایی ، سیو می کنه
دکمه بازی ، نتیجرو بخش می کنه و دکمه بالایی ، سیو می کنه


بعد نوشتن اسم ویدیو گزینو خب رو زدم تا ذخیره شه
بعد نوشتن اسم ویدیو گزینو خب رو زدم تا ذخیره شه
بعد از اینکه ذخیره شد ، وارد این برنامه شدم
بعد از اینکه ذخیره شد ، وارد این برنامه شدم
همون طور که میبینین خودش با توجه به اسم موسیقی ، تصویر براتون میاره
همون طور که میبینین خودش با توجه به اسم موسیقی ، تصویر براتون میاره


لینک اون کلیپ تو یوتیوب :

https://youtu.be/XH9JZyKY5SE

(اگه براتون نمیاره ، وی پی انتون یا همون فیلتر شکنتون رو باز کنین بعد رو www. youtube.com نگه دارین ، بالا میاره باز کردن در یوتیوب ، اونو بزنین حله)

معنی موسیقی :

Slowly fading away

کم کم محو می شود


You're lost and so afraid

تو گم شدی و خیلی ترسیدی

Where is the hope in a world so cold?

امید کجاست در دنیایی به این سردی؟


Looking for a distant light

به دنبال نوری دوردست


Someone who can save a life

چیزی که بتواند زندگی را نجات دهد


Living in fear that no one will hear your cry

زندگی کردن با ترس از اینکه کسی فریاد تو را نشنود


Can you save me now?

می تونی من را نجات بدی ?

I am with you

من با تو هستم


I will carry you through it all

من میان همه چیز ، تو را انتخاب می کنم

I won't leave you, I will catch you


من هرگز تورا ترک نمی کنم ، تو را خواهم گرفت


When you feel like letting go

هنگامی که رها بشوی


'Cause you're not, you're not alone

تو تنها نیستی


Your heart is full of broken dreams

قلب تو ، سرشار از آرزو های شکسته است


Just a fading memory

تنها یک خاطره در ذهن ها باقی مانده


And everything's gone but the pain carries on

همه چیز از میان رفته اما درد همچنان باقیست


Lost in the rain again

همه چیز دوباره در باران گم شد


When will it ever end?

این کی به پایان می رسد ?


The arms of relief seem so out of reach

دست های آزادی دور تر از چیزی است که بتوان به آن دست یافت


But I, I am here

ولی ، من اینجام

I am with you

من کنار تو هستم


I will carry you through it all

من میان همه چیز ، تو را انتخاب می کنم


I won't leave you, I will catch you

من هرگز تورا ترک نمی کنم ، تو را خواهم گرفت


When you feel like letting go

هنگامی که رها شوی


'Cause you're not, you're not alone

تو تنها نیستی


And I will be your hope when you feel like it's over

و تا آخر امید تو خواهم ماند


And I will pick you up when your whole world

shatters

و تو را هنگامی که جهانت از بین میرود ، نجات خواهم داد


And when you're finally in my arms

و وقتی بالاخره در آغوش من قرار بگیری ،


You'll look up and see, love has a face

به بالا نگاه می کنی و چهره عشق را میبینی

I am with you

من کنار تو هستم


I will carry you through it all

من میان همه چیز ، تو را انتخاب می کنم


I won't leave you, I will catch you

من هرگز تورا ترک نمی کنم ، تو را خواهم گرفت


When you feel like letting go

هنگامی که رها بشوی


'Cause you're not, you're not alone

تو تنها نیستی


And I will be your hope (you're not alone)

و تا آخر امید تو خواهم ماند (تو تنها نیستی)


And I will pick you up

و من تو را بالا خواهم برد


And I will be your hope

و تا آخر امید تو خواهم ماند


And I will be your hope

و تا آخر امید تو خواهم ماند

Slowly fading away

کم کم محو خواهد شد


You're lost and so afraid

تو گم شدی و خیلی ترسیدی


Where is the hope in a world so cold?

امید کجاست در دنیایی به این سردی؟

آهنگ شماره ۲ : Into A Fantasy

این آهنگ در واقع یه موزیک ویدیو درباره انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم هستش.

مثل همیشه داشتم تو گوگل دنبال موزیک ویدیو می گشتم تا به این بر خوردم. مراحل تبدیلشم به موسیقی رو هم که بالا گفتم و دیگه لازم به تاکید نیس ?

اولش که آهنگو گوش دادم خیلی خوشم نیومد ، ولی بعدش عاشقش شدم .

لینک کلیپ :

https://m.aparat.com/v/lgSua

معنی موسیقی :

I have a dream, you are there

من رویایی دارم ، که تو آنجایی


High above the clouds somewhere

جایی بالای ابرها


Rain is falling from the sky

باران از آسمان میبارد


But it never touches you

اگه هرگز به تو برخورد نمی کنند


You're way up high

تو خیلی بالایی


No more worries no more fear

نه نگرانی و نه ترسیدی


You have made them disappear

تو آنها را از بین بردی


Sadness try to steal the show

غم سعی می کند نمایش را بدزدد


But now it feels like many years ago

اما الان انگار سال ها گذشته است


And I

و من


I will be with you every step

من در هر قدمی که برمیداری ، با تو خواهم بود


Hey!
Hey!


Tonight i found a friend in you

امشب در تو حس دوستی را احساس کردم


And I'll keep you close forever

و من همیشه تو را نزدیک خود نگه خواهم داشت


Come fly with me

بیا و با من پرواز کن


Ohoohoh Ohoohoh


Into a fantasy

در رویا ها


Ohoohoh Ohoohoh


Where you can be

جایی که تو می تونی باشی


Whoever you want to be

هر کی می خوای باشی


Come fly with me

بیا و با من پرواز کن


We can fly all day long

ما می توانیم تمام روز را پرواز کنیم


Show me the world, sing me a song

دنیا را به من نشان بده و برایم آواز بخوان


Tell me what the future holds

به من بگو چی در انتظار من است


You and me will paint it all in gold

من و تو نقاشی همه را طلایی خواهیم کرد (منظورش سرنوشته)


And I

و من


I will believe your every word

تمام حرف هایت را باور خواهم کرد


Hey!
Hey!


Cause I

چون من


I have a friend in you

دوستی را ، در تو میبینم


We'll always stay together

ما همیشه با هم خواهیم ماند


Come fly with me

بیا و با من پرواز کن


Ohoohoh Ohoohoh


Into a fantasy

در رویا ها


Ohoohoh Ohoohoh


Where you can be

جایی که تو می تونی باشی


Whoever you want to be

هر کی می خوای باشی


Come fly with me

بیا و با من پرواز کن


And I

و من


I will be with you every step

من در هر قدمی که برمیداری ، با تو خواهم بود


Tonight I found a friend in you

امشب در تو حس دوستی را احساس کردم


And I keep you close forever

و من همیشه تو را نزدیک خود نگه خواهم داشت


Come fly with me

بیا و با من پرواز کن


Into a fantasy

در رویا ها


Where you can be

جایی که تو می تونی باشی


Whoever you want to be

هر کی می خوای باشی


Come fly with me

بیا و با من پرواز کن


Come fly with me

بیا و با من پرواز کن


Ohoohoh Ohoohoh


Into a fantasy

در رویا ها


Ohoohoh Ohoohoh


Where you can be

جایی که تو می تونی باشی

Whoever you want to be

هر کی می خوای باشی


Come fly with me

بیا و با من پرواز کن


Hey!

آهنگ شماره سوم : Angel With A Shotgun

از میان این سه تا آهنگ ، اینو بیشتر از همه درست دارم .

منو یاد یکی از داستانای عجیبم میندازه.

اگه قرار باشه این آهنگو گوش کنم ، باید همش سر پا باشم . (من وقتی فک می کنم ، فقط راه می رم ?)

اگه قرار باشه این آهنگو گوش کنم ، باید همش سر پا باشم . (من وقتی فک می کنم ، فقط راهمی رم ?)

اگه اشتباه نکنم یه گروه سه نفرن . اسمشون the cab هست .

اینم مثل همون قبلیا پیداش کردم.

لینک کلیپ :

https://www.aparat.com/v/yOCi5/

معنی موسیقی :

Get out your guns, battles begun

تفنگ هاتونو بیرون بیارید ، جنگ شروع شده

are you a saint, or a sinner?

تو پاکی یا گناهکار؟

If loves a fight, than I shall die

اگر جنگ رو دوست دارم باید بمیرم

with my heart on a trigger

همینطور که قلبم رو توی ماشه گذاشتم

They say before you start a war

میگن قبل از شروع جنگ

you better know what you're fighting for

بدون داری واسه چی اینکارو میکنی

Well baby, you are all that I adore

خب عزیزم تو تنها چیزی هستی که بهش عشق میورزم ( با عشق میجنگه)

if love is what you need, a soldier I will be

اگر به عشق نیاز داری من سربازت خواهم شد

I'm an angel with a shotgun

من یک فرشته با تفنگم

fighting til' the wars won

میجنگم تا وقتی جنگ رو ببرم

I don't care if heaven won't take me back

برام مهم نیست اگه که بهشت منو نخواد (برام مهم نیست اگر در راه عشقت از بهشت رانده بشم)

I'll throw away my faith, babe, just to keep you safe

من همه تلاشم رو میکنم که تورو امن نگه دارم

Don't you know you're everything I have?

نمیدونی که همه چیز منی ؟

..and I, wanna live, not just survive, tonight

من میخوام زندگی کنم نه اینکه فقط زنده بمونم امشب رو

Sometimes to win, you've got to sin

بعضی وقتا باید برای یه چیزایی گناه کنی

don't mean I'm not a believer

من نمیگم که ایمان به خدا ندارم !

..and major Tom, will sing along.

و تام ماژور خواهد خواند ( یعنی چی ؟!)

Yeah, they still say I'm a dreamer

آره هنوزم میگن خیال پردازی میکنم .

They say before you start a war

میگن قبل از شروع جنگ

you better know what you're fighting for

بدون داری واسه چی اینکارو میکنی

Well baby, you are all that I adore

خب عزیزم تو تنها چیزی هستی که بهش عشق میورزم ( با عشق میجنگه)

if love is what you need, a soldier I will be

اگر به عشق نیاز داری من سربازت خواهم شد

I'm an angel with a shotgun

من یک فرشته با تفنگم

fighting til' the wars won

میجنگم تا وقتی جنگ رو ببرم

I don't care if heaven won't take me back

برام مهم نیست اگه که بهشت منو نخواد (برام مهم نیست اگر در راه عشقت از بهشت رانده بشم)

I'll throw away my faith, babe, just to keep you safe

من همه تلاشم رو میکنم که تورو امن نگه دارم

Don't you know you're everything I have?

نمیدونی که همه چیز منی ؟

..and I, wanna live, not just survive, tonight

من میخوام زندگی کنم نه اینکه فقط زنده بمونم امشب رو

ooooohhhhhhhh, ooooooohhhhh whoa whoa oooh whoa

I'm an angel with a shotgun

من یک فرشته با تفنگم

fighting til' the wars won

میجنگم تا وقتی جنگ رو ببرم

I don't care if heaven won't take me back

برام مهم نیست اگه که بهشت منو نخواد (برام مهم نیست اگر در راه عشقت از بهشت رانده بشم)

I'm an angel with a shotgun

من یک فرشته با تفنگم

fighting til' the wars won

میجنگم تا وقتی جنگ رو ببرم

I don't care if heaven won't take me back

برام مهم نیست اگه که بهشت منو نخواد (برام مهم نیست اگر در راه عشقت از بهشت رانده بشم)

I'll throw away my faith, babe, just to keep you safe

من همه تلاشم رو میکنم که تورو امن نگه دارم

Don't you know you're everything I have

نمیدونی که همه چیز منی ؟

(I'm an angel with a shotgun)

من یک فرشته با تفنگم

..and I, want to live, not just survive, tonight

من میخوام زندگی کنم نه اینکه فقط زنده بمونم امشب رو

(Live, not just survive)

زندگی ، نه فقط زنده بمونم

..and I'm gonna hide, hide, hide my wings tonight

و میخوام بال هامو امشب پنهان کنم

They say before you start a war

میگن قبل از شروع جنگ

you better know what you're fighting for

بدون داری واسه چی اینکارو میکنی

Well baby, you are all that I adore

خب عزیزم تو تنها چیزی هستی که بهش عشق میورزم ( با عشق میجنگه)

if love is what you need, a soldier I will be

اگر به عشق نیاز داری من سربازت خواهم شد




به نظر میاد حجم پست خیلی زیاد شده ، داره هنگ میکنه ?

معمولا زیاد می نویسم هنگ می کنه. مخصوصا وقتی ویدیو می ذارم .

خلاصه ، شما کدوم آهنگو از کدوم خواننده خیلی دوست دارین ? تو کامنتا بگید ?





موسیقیآهنگ
INFP_T 2w1
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید